معرفی پاور ایسوس ROG STRIX 850W Gold در دو رنگ مشکی و سفید

معرفی پاور ROG STRIX 850W Gold توسط ایسوس در دو رنگ مشکی و سفید

کمپانی تایوانی پس از عرضه چند مدل منبع تغذیه قدرتمند و گران قیمت، اکنون به سراغ تولید یک محصول خاص رفته و پاور ایسوس ROG STRIX 850W Gold جدیدترین دستاورد این برند شناخته شده در حوزه سخت افزار به شمار می رود. با توجه به اینکه منبع تغذیه جدید ایسوس برای سیستم های گیمینگ طراحی شده و به منظور هماهنگی بیشتر آن با سلایق مختلف، دو رنگ بدنه مشکی و سفید برای آن در نظر گرفته شده است.

پاور ایسوس ROG STRIX 850W Gold از طراحی متفاوت و خاصی بهره می برد و دو خط مورب که در مدل مشکی آن، به رنگ قرمز در نظر گرفته شده، نمای کلی بدنه را تفکیک می کند. بر اساس مسیر و جهت این دو خط مورب، توجه کاربران به بخش های مختلف از جمله فن خنک کننده، لوگوی ROG، مدل پاور و کانکتور های فول ماژولار جلب می شود.

خطوط مورب در نسخه سفید رنگ پاور ایسوس ROG STRIX 850W Gold به رنگ طوسی است تا به این ترتیب همخوانی قابل توجهی میان آنها به وجود آید. پاور جدید ایسوس از سری ROG STRIX پیش از این در سه ظرفیت توان 550 وات، 650 وات و 750 وات برای سیستم های گیمینگ میان رده و حرفه ای تولید شده بود و کمپانی تایوانی برای پر کردن جای خالی یک محصول پر قدرت تر، این پاور را تولید کرده است.

با توجه به اینکه پاور ایسوس ROG STRIX 850W Gold قرار است روی سیستم های گیمینگ مورد استفاده قرار گیرد و یک گیمر به مدت طولانی با کامپیوتر شخصی خود کار می کند، خنک ماندن قطعات مختلف از جمله منبع تغذیه از اهمیت فراوانی برخوردار است. بر همین اساس ایسوس از هیت سینک های مشابه با نمونه به کار رفته در پاورهای سری ROG Thor بهره برده تا حداکثر کنترل دما را به کار گیرد.

یک فن 135 میلی متری از نوع Axial-tech که از فناوری مشابه با فن های سیستم خنک کننده انواع کارت گرافیک سری ROG Strix بهره می برند، وظیفه خنک سازی هیت سینک و فضای داخلی منبع تغذیه را بر عهده دارد. وجود دو عدد بلبرینگ در هسته مرکزی فن سبب می شود تا با توان مصرفی و نویز کمتر شاهد قدرت بسیار خوب در خنک سازی باشیم. به این ترتیب پاور ایسوس ROG STRIX 850W Gold می تواند به مدت بسیار طولانی وظیفه تامین توان قطعات یک کامپیوتر گیمینگ را به خوبی انجام دهد.

کانکتورهای این محصول شامل یک عدد 24 پین مادربرد، دو عدد 8 پین 12 ولتی EPS برای پردازنده و دو عدد 2+6 پین مخصوص کارت گرافیک می شود. از دیگر ویژگی های پاور ایسوس ROG STRIX 850W Gold می توان به گارانتی 10 ساله، خازن های ژاپنی با کیفیت ساخت بالا، ماسفت های low RDS و استاندارد 80PLUS GOLD اشاره کرد.

کمپانی تایوانی در خصوص قیمت و زمان عرضه رسمی پاور جدید خود اطلاعاتی منتشر نکرده است، اما به خریداران این وعده را داده که با خرید پاور ایسوس ROG STRIX 850W Gold می توانند کوپن تخفیف 20 درصدی برای خریداری پکیج مادینگ منبع تغذیه شامل کابل هایی با جنس متفاوت، طول بیشتر و همچنین رنگ های متنوع را دریافت کنند.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !