مقایسه سرعت گوشی های ایسوس زنفون 6 و هواوی پی 30

مقایسه سرعت گوشی ها قدرتمند ایسوس زنفون 6 و هواوی پی 30 را این بار در نظر گرفته ایم، تا مشاهده کنیم پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 به کار گرفته شده برای گوشی جدید ایسوس در مقابل پردازده Kirin 980 اختصاصی در نظر گرفته شده برای هواوی پی 30 چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

ایسوس زنفون 6 پیش از این نیز با بهره بردن  از دوربین های چزخشی، نظر بسیاری از متخصصان و کاربران را به سمت خود جلب کرد. دوربین های اصلی این گوشی هوشمند به دو سنسور 48 و 13 مگاپیکسلی مجهز شده. استفاده از تکنولوژی جذاب چزخشی برای دوربین ها باعث شده تا، دوربین های اصلی به عنوان دوربین سلفی نیز مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از این سنسور های دوربنی قدرتمند باعث شد تا این گوشی از نظر دوربین های سلفی به عنوان بهترین گوشی هوشمند شناخته شود.

ایسوس زنفون 6

در مقابل هواوی پی 30 نیز به همراه هواوی پی 30 پرو به عنوان قویترین پرچمداران حال و حاضر دانست. هواوی برای اولین بار از پردزانده 7 نانومتری خود در گوشی های خانواده میت 20 استفاده کرد. و برای پرچمداران پی 30 خود نیز از چنین پردازنده هایی استفاده کرد.

هواوی پی 30

حال تقابل این دو پردازنده 7 نانومتری برای مقایسه سرعت از دو شرکت مختلف، چالش جالبی را به همراه خواهد داشت. البته پیش از این بنچمارک هایی از این پردازنده های 7 نانومتری گرفته شده و پردازنده 7 نانومتری کوآلکام یعنی اسنپدراگون 855 توانست امتیاز بهتری را به خود اختصاص دهد، اما حال باید دید آیا هماهنگی ایسوس زنفون به قدری خوب و مناسب می باشد که پیروز این میدان باشد یا خیر.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد