بازیمو: کپکام برگ برنده دیگری رو کرد، سریال Resident Evil: Infinite Darkness در راه است

دنیای بازی و سرگرمی هر روز در حال پیشرفت و توسعه است و حتی گاهی با دنیای سینما رقابتی تنگاتنگ می کند. آثاری مختلفی بودند که از دنیای سه بعدی به دنیای جادویی سینما راه پیدا کردند. عنوان Resident Evil یکی از آثاری است که سال ها به سینما راه یافته و افت خیزهای زیادی داشته است.  حال باید دید جدیدترین عنوان سری رزیدنت اویل با عنوان Resident Evil: Infinite Darkness چه خواهد کرد.

هواداران سال هاست که منتظر عنوانی شایسته از Resident Evil در پرده سینماها هستند ولی حقیقتا هیچ گاه این امر در مورد فیلم های اقتباس شده این عنوان محقق نشد. کپکام شانس خود را در دنیای انیمیشن امتحان کرد و حداقل نتیجه ای بهتر به نسبت نسخه های فیلم گرفت.

اما این بار شرکت Capcom که این روزها نسبت به گذشته خیلی فعال شده است خبرهای بسیار خوبی برای هوادارانش دارد و انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness را به طور رسمس معرفی کرده است. کپکام تاکید کرد که این بار با یک انیمیشن بلند طرف نیستید بلکه به صورت سریالی می توانید آن را دنبال کنید. در سری فیلم ها و انیمیشن های رزیدنت اویل کاراکترهای زیادی ایفای نقش کرده اند که هر کدام اعتبار و محبوبیت خاصی بین هواداران رزیدنت اویل دارند، ولی اگر اغراق نباشد در تاریخ این مجموعه بازی بهترین زوجی که کنار هم قرار گرفتند کاراکترهای لیون اس کندی و کلر رد فیلد هستند. حضور این دو کاراکتر در کنار هم بار نوستالژی این انیمیشن را بالا خواهد برد. این بار فضای انیمیشن Infinite Darkness بر خلاف انیمیشن های قبلی تمرکز بر ترس های معروف بازی های کلاسیک دارد و قرار است به دنیای تاریک رزیدنت اویل وارد شوید. انتظار برای دیدن تریلرهای بعدی سخت خواهد بود و به نظر می رسد کپکام دوباره رگ خواب هوادارانش را به دست آورده است.

انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness قرار است در سال 2021 از شبکه نتفلیکس پخش شود.

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد