پرچمدار نوکیا 9.3 PureView با مشخصات فنی قدرتمند بزودی رونمایی می شود

بعد از خریداری سهام نوکیا توسط HMD، بار دیگر این برند قدیمی و معتبر جان تازه ای گرفت و محصولات خوبی را روانه بازار کرد. در کنار گوشی های هوشمند میان رده نوکیا که توانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند و همچنین کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کنند. حال قرار است نوکیا 9.3 PureView به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی شود. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این پرچمدار جدید که هنوز بصورت رسمی معرفی نشده است.

مشخصات نوکیا 9.3 PureView

همانطور که اشاره کردیم، این پرچمدار قرار است مشخصات قدرتمندی را با خود به همراه داشته باشد. نوکیا 9.3 PureView به صفحه نمایشی 6.7 اینچی با رزولوشن 1440×2880 پیکسل از نوع P-OLED مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش نیز ناچ اینفینیتی O در نظر گرفته شده.

این صفحه نمایش اما در کنار زیبایی، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را خواهد داشت. در صورت رخ دادن چنین اتفاقی، نوکیا 9.3 PureView اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که به چنین صفحه نمایشی مجهز خواهد شد.

در بخش سنسور های دوربین نیز نوکیا 9.3 PureView در حد و اندازه یک پرچمدار ظاهر شده. در بریدگی دایره ای شکل ناچ صفحه نمایش که در قسمت بالایی گوشه چپ صفحه نمایش قرار گرفته، سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی را مشاهده می کنیم.

در بخش پشتی اما چهار سنسور در بریدگی دایره ای شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور اصلی قدرتمند 108 مگاپیکسلی به همراه 8 مگاپیکسلی تله فوتو به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور سنجش عمق، سنسور های دروبین چهارگانه این پرچمدار جدید نوکیا را تشکیل می دهند.

سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی به قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده. در کنار این قابلیت توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 8k با نرخ 30 فریم در ثانیه را نیز خواهد داشت.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز نوکیا 9.3 PureView قدرتمند وارد شده کهح هرچند شاید می شد توقع بیشتری ازش داشت. این گوشی هوشمند به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 865 مجهز خواهد شد این در حالی می باشد که شاید توقع می رفت شاهد حضور پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس باشیم.

رم های 6 . 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی به همراه باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی از جمله مشخصات فنی است که پی بینی می شود برای این گوشی هوشمند جدید نوکیا در نظر گرفته شود.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد