بازیمو: سونی در رویداد جدید با Playstation 5 قدرتمندتر باز می گردد

حدودا دو ماه از رویداد The Future Of Gaming که توسط سونی برگزار شد می گذرد. در این رویداد با شکوه عنوان های جدید زیادی در این رویداد معرفی شدند که خبر از کیفیت بالای عنوان های انحصاری Playstation 5 می دهد. ولی خیلی از هواداران منتظر عنوان های مورد علاقه شان برای نسل بعد بودند که در رویداد The Future Of Gaming این امر محقق نشد.

حال پس از گذشت دو ماه سونی قرار است در تاریخ 17 سپتامبر یعنی 27 شهریور ماه این رویداد را برگزار کند. خبرها حاکی از این است که سونی قرار است در این رویداد به مدت 40 دقیقه به کنسول پلی استیشن 5 و بازی های آن بپردازد. امیدهای بسیاری برای معرفی عنوان های جدید وجود دارد، عنوان هایی که سونی برای قدرت نمایی بیشتر از آن ها استفاده خواهد کرد. گوشه ای دیگر از برنامه های سونی برای این رویداد همکاری های صمیمانه با PC خواهد بود.

در یک سال گذشته یکی از سیاست های کاری سونی که همه را متعجب کرده است تمرکز بر روی مخاطبان PC است و با عرضه عنوان های انحصاری خود بر روی این پلتفرم قصد دارد که آن ها را به سمت خود بکشاند است. در طی این مدت سونی باز هم اعلام کرده است که قصد دارد تعداد بیشتری از بازی های انحصاری خود را برای کامپیوترهای شخصی منتشر کند.

عنوان هایی مانند Heavy Rain، Horizon Zero Dawn برای PC منتشر شده اند و تا مدتی دیگر Blood Borne هم مهمان کامپیوترها خواهد بود. از طرفی دیگر شایعه شده است در رویداد Playstation 5 از بازی جدید Silent Hill هم رونمایی می شود و طرفداران این بازی  بالاخره به آرزوی دیرینه شان خواهند رسید.

در گوشه ای دیگر شنیده می شود نسخه کامپیوتر بازی Demon Souls Remake هم معرفی خواهد شد. رویداد سونی در روز پنج شنبه 27 شهریور راس ساعت 00:30 آغاز خواهد شد. سونی با 40 دقیقه طوفانی خواهد آمد و هر آن چه لازم است را ارائه می دهد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند