گوشی هوشمند ال جی وینگ (Wing) با صفحه نمایش دوگانه معرفی شد

ال جی این بار از جدیدترین گوشی هوشمند خود با طراحی خاص پرده برداری کرد. ال جی وینگ (Wing) به عنوان جدیدترین اسمارتفون این شرکت از دو صفحه نمایش بهره می برد که قابلیت های جذابی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول مشخصات فنی تقریبا قدرتمند و جالبی را با خود به همراه دارد و به طبع کاربران خاص خود را خواهد داشت که البته پیش بینی می شود قیمت گرانی را نیز با خود به همراه داشته باشد.

مشخصات ال جی وینگ (Wing)

همانطور که گفتیم این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی دوگانه مجهز شده است. صفحه نمایشی اصلی 6.8 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع P-OLED با نسبت تصویر 20 به 9 به همراه صفحه نمایش 3.9 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع G-OLED صفحات نمایش دوگانه ال جی وینگ (Wing) را تشکیل می دهند.

این گوشی هوشمند به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده که همین امر باعث شده تا شاهد یک صفحه نمایش یکدست و بدونه ناچ باشیم. برای دوربین سلفی نیز سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

در قسمت پشتی اما سه سنسور با چیدمانی ستونی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی و سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین سه گانه ال جی وینگ (Wing) را تشکیل می دهند. شما همچنین می توانید از سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی در حالتی که دو صفحه نمایش در اختیار دارید، استفاده کنید.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز ال جی بار دیگر با همکاری کوالکام از پردازنده میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون 765G این شرکت بهره برده است. به لطف بهره بردن از چنین پردازنده ای، ال جی وینگ (Wing) توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز خواهد داشت. رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خاص می باشد.

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند