نگاهی نزدیک به سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 / به همراه ویدئو

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به عنوان جدیدترین گجت هوشمند این شرکت امروز بصورت رسمی معرفی شد. این ساعت هوشمن با توجه به قابلیت های بسیار قدرتمند و کارآمد در نظر گرفته شده رقیب جدی برای اپل واچ سری 4 خواهد بود. از قابلیت های بارز در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند می توان به نرم افزار های بسیار کاربردی و نیز صفحه نمایش تمام لمسی که با حذف صفحه چرخشی مکانیکی همراه بوده اشاره کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکیتو 2 در دو مدل 40 میلی متری با صقحه نمایش 1.2 اینچی آمولد و مدل 44 میلی متری با صفحه نمایش 1.4 میلی متری آمولد معرفی شده. هر دو صفحه نمایش در نظر گرفته شده قابلیت ارائه رزولوشن 360×360 مگاپیکسلی را خواهند داشت

اما یکی از اصلی ترین ویژگی های در نظر گرفته شده برای این محصول به نسبت قبل، استفاده از برنامه های کاربردی خاصی می باشد که برای اولین بار سامسونگ از آن ها بهره برده. سامسونگ از 8 ال ای دی برای اندازه گیری ضربان قلب در این ساعت هوشمند استفاده کرده. چنین ویژگی با چنین دقتی را تا به امروز در هیچ یک از ساعت هوشمند سامسونگ و دیگر شرکت های ندیده ایم.

39 برنامه کاربردی سلامت در نظر گرفته شده باعث شده که جای خالی هیچ نرم افزار سلامتی در این ساعت هوشمند احساس نشود. اما در کنار این قابلیت های بسیار ویژه و کارآمد، سامسونگ این ساعت هوشمند را به قابلیت ECG نیز مجهز کرده. پیش از این برای اولین بار چنین قابلیتی را در ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 دیده بودیم که باعث نجات چان چندین نفر شد.

این ساعت هوشمند به پردازنده اگزینوس 9110 با رم 768 مگابایتی و سیستم عامل تایزن مجهز شده. مدل LTE این ساعت هوشمند از رم 1.5 گیگابایتی بهره می برد. این مدل به شما قابلیت دسترسی به صفحات اجتماعی شما از جمله توییتر را با قابلیت خواندن، پاسخ دادن و پسنیدن پست را می دهد.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی