سنگ تمام گذاشتن شیائومی برای می میکس 4 و گوشی جدید ردمی با سنسور 64 مگاپیکسلی

در حالی که سامسونگ از اولین سنسور 64 مگاپیکسلی اختصاصی خود پرده برداری کرد، شیائومی قول استفاده از این سنسور قدرتمند را برای جدیدترین گوشی هوشمند سری ردمی خود در سال جاری داد. پیش از این حداکثر سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی گوشی های هوشمند، سنسور 48 مگاپیکسلی بوده که از مشهور ترین این سنسور های می توان به سنسور سامسونگ و سنسور IMX 586 سونی اشاره کرد.

رقیب جدی شیائومی برای ثبت اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی شرکت چینی ریلمی می باشد. این شرکت نیز در رویدادی رسمی از تکنولژی دوربین های اصلی چهار گانه مجهز به چنین سنسور قدرتمندی پرده برداری کرد. حال شیائومی نیز خبر از رونمایی گوشی هوشمند جدید سری ردمی خود در سه ماهه پایانی سال میلادی جاری را داده.

در کنار این اتفاق شیائومی تصمیم به رونمایی می میکس 4 نیز دارد که شایعات از مجهز شدن این گوشی هوشمند به سنسور قدرتمند سامسونگ را می داد. اما گویا چنین چیزی نخواهد بود و شیائومی قصد دارد همگان را شگفت زده کند. با توجه به اخبار منتشر شده شیائومی قرار است می میکس 4 را به عنوان جدیدترین پرچمدار خود به سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز کند.

تا به امروز هیچ خیر و شایعی از سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ به گوش نرسیده، اما با توجه به اخباری که شیائومی منتشر کرده گویا سامسونگ قصد دارد تا غوغای پیکسل های خود را ادامه دهد. با توجه به محبوبیت و عملکرد فوق العاده قدرتمند شیائومی می میکس 3، قطعا شیائومی برای سری جدید می گوشی های هوشمند خود سنگ تمام خواهد گذاشت که با توجه به اخبار باید شاهد یک غول قدرتمند در میان پرچمداران باشیم.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد