بازی Call Of Doom: Black Warfare یک انتخاب عالی

اگر که اهل بازی های اول شخص و یا طرفدار کال آف دیوتی یا Doom هستید به هیچ عنوان Call Of Doom: Black Warfare را از دست ندهید. یک ترکیب بسیار عالی در انتظار گیمرهای اول شخص خواهد بود.

یک سبک نوین

رد پای بازی Doom در صنعت بازی بسیار پر رنگ بوده و عنوان های زیادی با الهام از آن ساخته شده اند. سال های زیادی از عرضه بازی doom می گذرد اما هنوز هم محبوبیت آن در بین گیمرهای قدیمی غیر قابل انکار است.

در سال 1993 یک هیولاکشی عجیب منتشر شد که در پس آن نه تنها یک سبک دوربین برای بازی خلق شد، بلکه شروع یک فرانچایز بسیار قدرتمند بود که هنوز هم می تواند به خوبی شما را پای مانیتور میخکوب کند. جدیدترین عنوان در این مجموعه بازی Doom eternal بود که می توانیم از آن به عنوان یک بازگشت با شکوه به گذشته یاد کنیم، که در آن همه چیز برای گیمرهای نسخه کلاسیک بوی نوستالژی می داد.

سبک اول شخص در بین گیمرها محبوبیت و جایگاه ویژه ای دارد و شاید اغراق نباشد که بیشترین مخاطب را داشته باشد. بازی دووم که پرچمدار این سبک است و هنوز هم جایگاه خاص خود را حفظ کرده است. اما در بین عنوان های اول شخص موجود، بازی Call Of Duty هم طرفداران بسیار زیادی دارد و تا به الان گیمرها شماره های زیادی از آن را تجربه کرده اند. حالا تصور کنید که بازی دووم کلاسیک با کال آف دیوتی ترکیب شود، حاصل کار چه خواهد شد؟!

Call Of Doom: Black Warfare تقدیم به شما

در چند وقت اخیر مادهای مختلفی برای دووم کلاسیک ساخته شده است، اما ماد جدید دو بازی بسیار خوب را با هم ترکیب کرده و نتیجه ای متفاوت حاصل آن شده. این ماد با نام Call Of Doom: Black Warfare، اسلحه های زیادی را به بازی دووم اضافه کرده و شما می توانید با استفاده از ان ها به شکار هیولاهای بخت برگشته بروید.

طرفداران و توسعه دهندگان معمولاً دوست دارند DOOM را با دیگر سری بازی های ویدیویی محبوب مقایسه و مطابقت دهند.

انبار مهمات برای کشتن هیولاها

Call of DOOM: Black Warfare هم اکنون در دسترس است. این ماد بیشتر DOOM  اصلی است اما از سلاح های کاملاً جدیدی از Call of Duty استفاده می کند. طبق توضیحات داده شده سلاح های بسیار زیادی از جمله، PDW ،LAW ، RPD، FAL، M16 ، Desert Eagle  و بسیاری دیگر در Call Of Doom: Black Warfare وجود دارند که با در اختیار داشتن آن ها می توانید روزگار هیولاها را سیاه کنید.

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد