Resident Evil Village با نمایش لیدی دیمیترسکو به اوج شهرت خود رسید

همیشه یکی از خصوصیت های بسیار بارز سری بازی رزیدنت اویل، حضور آنتاگونیست های بسیار تاثیرگذار و خاص بوده است. بعد از معرفی Resident Evil Village همه طرفداران آن در این فکر فرو رفتند که در این شماره چه کسی این نقش را خواهد داشت. حتی این ماجرا تا جایی پیش رفت که همه متصور شدیم این بار کریس ردفیلد این مسئولیت را بر عهده خواهد داشت.

یک رزیدنت اویل متحول شده

نمایش بازی Resident Evil Village در کنفرانس اختصاصی Capcom بسیار حیرت انگیز و جذاب بود. گیم پلی بازی بسیار جذاب و متفاوت نسبت به عنوان های قبلی بود. در کنار آن آنتاگونیست جدید ویلیج هم معرفی شد. Lady Dimitrescu حضور بسیار پر رنگی در متن داستان داشت و انگیزه های عجیبی برای عملکردهایش دارد. گاهی در لحظه ای خودنمایی می کند و ترس را بر تن کاراکتر اصلی می اندازد.

کپکام بعد از نمایش تریلر رزیدنت اویل ویلیج، باز خوردهای بسیار خوبی از طرفداران خود دریافت کرد و حس رضایت را کاملا در آن ها احساس کرد. Tomonori Takano مدیر هنری Resident Evil Village ، با نشان دادن یک تصویر از لیدی دیمیترسکو از طرفداران خود برای حمایت خوبشان تشکر می کند.

هواداران و کپکام

تومونوری تاکانو در Twitter محبوبیت بانوی دیمیترسکو را تأیید کرد و از طرفداران خود برای عشق و حمایت از این شخصیت تشکر کرد. در کنار این، او با آشکار ساختن قد عظیم این شخصیت مخوف، هواداران را حسابی متعجب کرد. لیدی دیمیترسکو با کفش پاشنه بلندی که به پا دارد و کلاه خود تقریباً 2.9 متر قد دارد. شخصیت اصلی بازی Ethan Winters چهار فوت و 7 اینچ کوتاه تر از آنتاگونیست بازی Lady Dimitrescu است. این اختلاف قد احتمالاً به برخوردهای ترسناک عجیبی در متن بازی منجر خواهد شد.

گیم پلی به نمایش در آمده در کنفرانس کپکام بر روی پلی استیشن 5 به نمایش در آمده بود. در حالی که در اوایل معرفی بازی رزیدنت اویل ویلیج، کاراکتر لیدی دیمیترسکو مورد تمسخر قرار گرفت، اما محبوبیت او بعد از نمایش اخیر به یکباره اوج جدیدی گرفت. در حالی که هویت و پیشینه داستانی او هنوز مرموز است، طرفداران فقط می دانند که او در حال خدمت به نیروی عجیبی به نام “مادر میراندا” است که به یک دلیل نامعلوم احتیاج به شکار Ethan Winters  دارد.

اگر نگاهی کوتاه به آنتاگونیست های سری بیاندازیم با هیولاهای عجیبی و ترسناکی مانند MR X و Nemesis مواجه می شویم، اما لیدی دیمیترسکو به نسبت کمی ماهیت انسانی هم دارد و البته که هیولایی بی رحم در درون او خفته است.

به طور کلی بازی Resident Evil Village در حال شکل گیری به یک عنوان ترسناک خارق العاده است، که با وجود تبدیل شدن به یک اثر متفاوت هنوز هم بازخوردهای خوبی دریافت می کند. پس از تحسین Resident Evil 7 توسط منتقدان حالا به نظر می رسد کپکام بهترین قسمت های این سری را در خود جمع کرده است. البته ردپای رزیدنت اویل 4 را هم به راحتی می توانیم پیدا کنیم، یک روستای متروکه و دور افتاده که پر از راز و رمزهای مختلف است.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند