شرکت CD project از هواداران خود بخاطر Cyberpunk 2077 عذرخواهی می کند

مارکین ایویسکی، بنیانگذار CD Projekt Red در ویدئوی جدیدی که چند روز پیش به توییتر ارسال کرده بود، به دلیل انتشار سریع و نادرست Cyberpunk 2077 عذرخواهی کرد و آینده روشن این عنوان را برای همه شرح داد.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 10 دسامبر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، استادیا و رایانه های شخصی منتشر شد. در حالی که نسخه PC به نسبت باقی پلتفرم ها اوضاع بهتری دارد و به خوبی اجرا می شود، اما نسخه های کنسولی PlayStation 4 و Xbox One از عملکرد ضعیف رنج می برند.

اوضاع به حدی وخیم بود که سونی بازی را از فروشگاه دیجیتال خود خارج کرد. طرفداران این بازی ناگهان با کوهی عظیم از باگ مواجه شدند که شاید سالها بود که چنین چیزی را تجربه نکرده بودند. پچ های مختلف هم دردی را دوا نکردند و همچنان بازی سایبرپانک یک اثر بی مصرف بود.

در این ویدئو منتشر شده، ایویسکی برخی از دلایل وضعیت نا بسامان نسخه های PS4  و Xbox One بازی را توضیح می دهد در حالی که خاطر نشان می کند مسئولیت به عهده او و تیم رهبری است.

آینده نسل جدید بازی های RPG چه خواهد شد؟

در حال حاضر شرکت های زیادی از اشتباه سی دی پراجکت درس گرفته اند و سعی می کنند زمان معقولی را برای انتشار بازی خود انتخاب کنند، یا اگر عنوان مورد نظر احتیاج به زمان بیشتری دارد تاریخ انتشار آن زا تغییر می دهند.

ماجرا از این قرار است که سایبرپانک 2077 قصد رقابت با عنوانی مانند GTA را داشت ولی در عمل حتی نیمی از مکانیک های بازی مورد نظر را نتوانست به درستی پیاده کند. واقعا راک استار کاری کرده که هنوز هم دست نیافتنی است، واقعا چه کسی باز هم قصد رقابت با جی تی ای را خواهد داشت؟ بهتر نبود که CD Projekt باز هم به سراغ The Witcher میرفت و از داشته های با ارزش خود استفاده می کرد؟

وعده برای نسل نهم

همانطور که از قبل بازیمو به طور مفصل به حواشی مختلف سایبرپانک 2077 پرداخت و در مورد نسخه نسل نهم این عنوان هم شما عزیزان را مطلع کرد. استودیو لهستانی CD Projekt Red برنامه ویژه ای برای نسخه نسل نهمی سایبرپانک دارد و می خواهد تمام مشکلات را برطرف کند و همچنین از سخت افزار این کنسول به خوبی بهره ببرد.

اگر که در حال بازی کردن  سایبرپانک 2077 در PlayStation 5 یا Xbox One  هستید و امیدوارید که پچ نسل بعدی برای کمک به بازی در اختیار شما قرار بگیرد، باید مدتی صبر کنید. ایویسکی اشاره کرد که به روزرسانی های نسل بعدی تا نیمه دوم سال 2021 در دسترس نیست و باید بیشتر منتظر بمانید.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند