ترکیب پمپ و مخزن به شکل رادیاتور با Hydro XD7 RGB کورسیر

کورسیر به عنوان برترین تولیدکننده تجهیزات جانبی کامپیوتر و گیمینگ، محصولی جدید با ایده ای متفاوت را با عنوان Hydro XD7 RGB معرفی کرد. سبد محصولات سری Hydro کورسیر با XD7 تکمیل تر شد اما ساختار متفاوت آن به راحتی می تواند نظرها را به سمت خود جلب کند.

محصول Hydro XD7 RGB کورسیر در واقع ترکیبی از پمپ و مخزن خنک کننده مایع کامپیوتر است که به شکل یک رادیاتور 360 میلی متری در آمده است. با این وجود اگر کیس قابلیت نصب رادیاتور 360 میلی متری را داشته باشد به راحتی می توانید Hydro XD7 RGB را بروی کیس اسمبل کنید. برترین ویژگی XD7 ترکیب پمپ و مخزن است که باعث می شود فضای کمتری به نسبت مخازن بزرگ اشغال کند.

طراحی XD7 مشابه فن های MagLev 120mm RGB کورسیر است که باعث می شود در کنار رادیاتور اختصاصی و استفاده از این فن ها، ترکیب جذابی در کیس پدیدار شود. هر محفظه مخزن که شبیه به فن طراحی شده است، با 36 منبع LED RGB پیاده سازی شده تا قابلیت مدیرت نورپردازی با بهترین شکل ممکن شود. البته سیستم مدیریت نورپردازی کورسیر به صورت اختصاصی با نام Corsair iCue شناخته می شود که کاربر را مجبور می کند برای مدیریت بهتر آن را جدا تهیه کند. محفظه شفاف مخزن ها باعث می شود تا حرکت کولانت داخل مخزن را به راحتی مشاهده کنید که همین امر به جذابیت بصری XD7اضافه کرده است.

همچنین XD7 دارای یک منبع تغذیه 24 پین است که به طور اختصاصی برای راه اندازی بدون نیاز به روشن کردن کامپیوتر در نظر گرفته شده است. همچنین این پل با سنسور دما، قابلیت اندازه گیری دمای مایع خنک کننده را برای کاربر امکان پذیر می کند. شش درگاه ورودی و یک درگاه خروجی، قابلیت اتصال بلاک مایع پردازنده و کارت گرافیک یا تمام قطعات را به XD7 ممکن ساخته است. کورسیر قیمت Hydro XD7 RGB را 250 دلار اعلام کرده است که البته برای چنین محصولی با یک ایده ناب، قیمت مناسبی است.

پست های مرتبط

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

تمام محصولاتی که اپل در رویداد 7 ماه می معرفی می‌کند