اولین تصاویر HANDS_ON هواوی پی 50 منتشر شد

کم کم باید شاهد رونمایی گوشی های هوشمند خانواده هواوی پی 50 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت چینی باشیم. پیش بینی می شود که سه گوشی هوشمند در قالب این خانواده معرفی شوند. تا به امروز شایعات جالبی را در خصوص این پرچمداران شنیده بودیم و امروز برای اولین بار تصاویر HANDS_ON هواوی پی 50 منتشر شد که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داده است.

با توجه به آنچه در تصاویر HANDS_ON منتشر شده می بینیم، شایعات در خصوص این اسمارتفون تا حد زیادی درست بودند. تصاویر منتشر شده تنها از قسمت پشتی می باشد که شاهد معماری جالبی برای قرار گیری سنسور های دوربین هستیم. دو بریدگی دایره ای شکل در قسمت گوشه سمت چپ و بالایی که بریدگی دایره ای شکل بالایی سه سنسور، و بریدگی دایره ای شکل پایینی سنسور دوربین از نوع پریسکوپ و فلش ال ای دی را در خود جای داده اند.

هنوز اطلاعات دقیقی از سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده است. اما به احتمال زیاد شاهد حضور یک سنسور دوربین اصلی از نوع عریض، سنسور دوربین فوق عریض و سنسور دوربین از نوع پریسکوپ خواهیم بود. در مورد سنسور چهارم احتمال حضور سنسوری از نوع تله فوتو، ماکرو و یا سنجش عمق وجود دارد.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما تقریبا مطمئن شده ایم که پردازنده اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام با معماری 5 نانومتری این گوشی های هوشمند جدید را همراهی خواهند کرد. البته نباید فراموش کنیم که تحریم های اعمال شده بر علیه هواوی از سمت امریکا سبب شد تا گوگل نیز این شرکت چینی را تحریم کند. پس پرچمداران خانواده هواوی پی 50 نیز از داشتن سرویس خدمات گوگل و پلتفرم جذاب GMS محروم خواهند بود.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد