هواوی بند 4 پرو دستبند هوشمندی کاربردی تر از همیشه

شایعات جدید منتشر شده و گویا هواوی بند 4 پرو به عنوان جدید ترین دستبند هوشمند این شرکت بزودی رونمایی خواهد شد. هواوی قابلیت های سلامتی کاربردی را برای این گجت هوشمند خود در نظر خواهد گرفت که در ادامه به برخی از این فابلیت های احتمالی خواهیم پرداخت.

بدون شک در زمینه دستبند های سلامت هوشمند، نام می بند 4 شیائومی را شنیده اید. این دستبند هوشمند با استفاده از قابلیت خوب و مناسب و صفحه نمایش زیبای آمولد خود در کنار قیمت بسیار مناسبش توانست نام خود را به عنوان پر فروش ترین دستبند هوشمند به ثبت برساند.

حال هواوی نیز قصد دارد تا دستبند هوشمندی با قیمتی مقرون بصرفه را روانه بازار کند. در تصاویر منتشر شده طراحی در نظر گرفته شده برای هواوی بند 4 پرو بسیار شبیه به طراحی می باشد که پیش از این در بند 3 پرو این شرکت شاهد بودیم. اما این بار هواوی قرار است از صفحه نمایشی آمولد و رنگی برای این دستبند هوشمند استفاده کند.

در کنار قابلیت های سلامتی چون کنترل کیفیت خواب و نیز سنسور های ضربان قلب در نظر گرفته شده، قابلیت ضد آب بودن این دستبند هوشمند، توانایی مقاومت تا عمق 50 متری آب را نیز خواهد داشت. هنوز تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی از این گجت هوشمند مشخص نشده و نیز قیمت تقریبا 70 دلاری برای این گجت هوشمند به احتمال زیاد در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !