ساعت هوشمند هواوی واچ فیت بصورت رسمی معرفی شد

در حالی که شرکت هواوی با مشکلات جدی در زمینه تحریم های اعمال شده دست و پنجه نرم می کند، شاهد رونمایی واچ فیت به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت بودیم. ساعت هوشمندی که طراحی در نظر گرفته شده برایش در نگاه اول توجه هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند.

همانطور که اشاره کرده ایم طراحی صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند در نگاه اولیه توجه شما را به سمت خود جلب می کند. هواوی واچ فیت به صفحه نمایشی 1.64 اینچی از نوع امولد مجهز شده. صفحه نمایشی تقریبا بزرگ با طراحی مستطیلی شکل که در کنار پنل بهره برده، زیبایی منحصر بفردی را با خود به همراه دارد.

در بخش قابلیت های سلامت، این بار هواوی تصمیم گرفته تا از ویژگی های مخص خود بهره ببرد. برای مثال جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ، یعنی گلکسی واچ 3 به قابلیت ECG مجهز شده بود. قابلیتی که برای اولین ساعت های هوشمند اپل از آن بهره برده بودند و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

اما هواوی واچ فیت برنامه های سلامت و اکثرا ورزشی خاص و جذابی را با خود به همراه دارد. برخی از برنامه های ورزشی در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند بصورت انیمیشن می باشند و کمک بهتری در راستای درست انجام دادن فعالیت ها ورزشی خواهند داشت.

اما یکی از مشخصات خوب در نظر گرفته شده برای هواوی واچ فیت که اپل بزودی از آن بهره مند خواهد شد، قابلیت SpO2 متر می باشد که میزان اکسیژن بدن را در حالت های مختلف مورد بررسی قرار می دهد. سنسور های ضربان قلب در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند نیز، بصورت 24 ساعته ضربان قلب شما را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت تشخیص مشکلی خاص به شما اخطار می دهند.

شما می توانید از هواوی واچ فیت همانند بسیاری از ساعت ها و دستبند های هوشمند، به عنوان شاتر دوربین گوشی هوشمند خود نیز استفاده کنید. اما یکی از قابلیت هایی که هواوی در این بخش ادعای بسیاری داشته، طول عمر مفید باتری در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند می باشد.

هواوی واچ فیت می تواند با یک بار شارژ در حالت عادی طول عمر 10 روزه، در حالت ترافیک بالای کاری طول عمر مفید 7 روزه و در حالت استفاده از GPS طول عمر مفید 12 ساعته را ارائه کند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد