ام اس آی مادربرد جدید MAG X570 TOMAHAWK WIFI را معرفی کرد

مادربردهای X570 ام اس آی به واقع به یکی از برترین گزینه ها برای کاربران تبدیل شده است. راهکارهای حرارتی عالی، استفاده از مدار قدرت با قطعات با کیفیت، ظاهر جذاب و امکانات گسترده تنها بخشی از ویژگی های این رده از محصولات MSI است. اما پس از اینکه ماه ها از معرفی این رده از محصولات گذشته است، ام اس آی باز هم سبد مادربردهای X570 خود را با MAG X570 TOMAHAWK WIFI کامل تر کرد.

مادربرد جدید ام اس آی مبتنی بر چیپ ست X570، این بار با بهینه سازی های چشمگیری روانه بازار شده است. لازم به ذکر است که این مادربرد اولین بار در نمایشگاه CES 2020 دیده شد اما اکنون در دسترس خریداران قرار گرفته است. طراحی تهاجمی این مادربرد بر اساس زبان طراحی جدید مادربردهای ام اس آی صورت گرفته اما سعی شده تا همچنان روح TOMAHAWK در آن جریان داشته باشد. در زیر پنل قرار گرفته در بالای I/O به هیت سینک بزرگی قرار گرفته است تا مدار قدرت 12 فاز 60 آمپر این مادربرد را به راحتی خنک کند. ماسفت ها، خازن ها و چوک ها برای عملکردی پایدار و استفاده از قدرتمندترین پردازنده AM4 آماده به کار شده اند. نهایت ظرفیت 128 گیگابایت برای ماژول های حافظه و نهایت فرکانس بیش از 4600 مگاهرتز از موارد قابل ذکر در بخش رم است.

دو اسلات PCIe نسل چهار، دو درگاه M.2 نسل چهار به همراه شیلد فلزی برای پایداری و خنک سازی سالیدها، دک صوتی مجهز به خازن های طلایی ژاپنی که توان بالایی در حرارت و رطوبت دارند، خنک کننده فعال Frozr Heatsink چیپ ست با فن اختصاصی و تکنولوژی Zero Frozr، نورپردازی RGB و PCB شخصی سازی شده از دیگر ویزگی های مادربرد MAG X570 TOMAHAWK WIFI است.

آنتن شبکه بی سیم با فناوری جدید Wi-Fi 6، پهنای باند بیشتر و زمان تاخیر کمتری را به کاربر هدیه می دهد. در پنل ارتباطی I/O هم پورت های کاملی دیده می شود اما اگر به نظر شما این تعداد کم است، کانکتورهای اختصاصی برای خروجی پورت های مختلف بروی مادربرد قرار گرفته تا با خیال راحت از تعداد بالای پورت های USB لذت ببرید.

پست های مرتبط

گوگل روی قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی RealFill برای ترمیم تصاویر کار می‌کند

رویداد Galaxy Unpacked دهم ژوئیه در پاریس برگزار خواهد شد

TSMC تراشه‌های 1.6 نانومتری را برای اپل در سال 2026 تولید می‌کند