افشای مشخصات شیائومی می نوت 10 لایت با دوربین قدرتمند

گوشی های هوشمند شیائومی همواره عملکر بسیار خوبی را از خود تا به امروز به نمایش گذاشته اند. حتی برخی از این گوشی های میان رده نیز توانایی رقابت با برخی پرچمداران را نیز دارند. این بار نیز شیائومی می نوت 10 لایت قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند، بخصوص در بخش سنسور های دوربین رونمایی شود.

مشخصات شیائومی می نوت 10 لایت

با توجه به تنها تصویر منتشر شده از این گوشی هوشمند به لطف شایعه پراکنان، برای صفحه نمایش از طراحی ناچ زیبا و محبوب گوشی های هوشمند میان رده، یعنی ناچ واتردراپ استفاده شده. اما هنوز مشخصاتی از این صفحه نمایش منتشر نشده. البته با توجه به اینکه در قسمت پشتی محلی برای سنسور حسگر اثر انگشت در نظر گرفته نشده، پیش بینی می شود پنل اولد برای صفحه نمایش شیائومی می نوت 10 لایت استفاده شود که قابلیت پشتیبانی از سنسور حسگر اثر انگشت را نیز داشته باشد.

در قسمت پشتی اما چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده که می توان به عنوان قدرتمند ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، به سنسور های دوربین آن اشاره کرد. با توجه به اخبار منتشر شده، یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ب همراه دو سنسور 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی، دوربین چهارگانه این گوشی میان رده را تشکیل خواهند داد.

به احتمال زیاد یکی از سنسور های 8 مگاپیکسلی سنسور تله فوتو و دیگری سنسور فوق عریض خواهد بود و به احتمال خیلی زیاد سنسور 5 مگاپیکسلی از نوع ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک می باشد. برای دوربین سلفی نیز سنسور 16 مگاپیکسلی در بریدگی ناچ واترداپ صفحه نمایش در نظر گرفته شده.

در بخش سخت افزاری، شیائومی می نوت 10 لایت به پردازنده میان رده اسنپدراگون 730G به همراه رم 6 گیگابایتی مجهز می شود. از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می توان به باتری 5260 میلی آمپری اشاره کرد که نوی طول عمر مید بسیار خوبی را برای این اسمارت فون میان رده می دهد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند