صندلی گیمینگ MSI MAG CH120 X خانه دوم گیمرها

صندلی گیمینگ شاید یکی از مهمترین عوامل برای گیمرها نباشد اما قطعاً سلامت گیمرها را در دراز مدت تضمین می کند و البته تجربه کاربری جذاب تری را هم ارائه می کند. ام اس آی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات گیمینگ با صندلی گیمینگ MAG CH120 X قابلیت های ویژه ای را به بازیکنان هدیه می دهد.

از نظر بصری استفاده از دو رنگ مشکی و قرمز که به رنگبندی اصلی شرکت تایوانی ام اس آی تبدیل شده است، به جذابیت و اسپرت بودن این صندلی افزوده است. بجز این رنگ بندی خریداران می توانند صندلی مشکی با نوار باریک قرمز و یا صندلی با ترکیب رنگ قرمز و مشکی و نوار باریک قرمز را خریداری کنند.

همچنین در بخش طراحی و ظاهر، دوخت های با کیفیت به همراه نشان دراگون ام اس آی که آن هم با کیفیت دوخت بسیار خوب در نظر گرفته شده، جلوه ویژه ای به این صندلی بخشیده است. تعداد دو بالشتک برای گودی کمر و گردن باعث می شود تا در دراز مدت با خستگی روبرو نشده و البته با تصحیح نوع نشستن، فشار بسیار کمتری را نسبت به دیگر صندلی ها به ستون فقرات وارد کند.

فریم تمام فلز با ساختار ضد زنگ به همراه ساختار عالی باعث شده تا این صندلی یعنی MAG CH120 X کاربرانی با وزن 150 کیلوگرم را هم تحمل کند و البته طول عمر بیشتری را به CH120 X هدیه کند. صندلی از نظر ساختار داریا طراحی کاملا ارگونومیکی است تا بدن را به خوبی احاطه کند. فوم ها با فرایند ریخته گری و البته تراکم بالا به خوبی راحتی کاربر را تضمین کند.

یکی از برترین ویژگی های صندلی گیمینگ MAG CH120 X خم شدن پشتی صندلی تا 180 درجه است تا آن را برای دراز کشیدن و استراحت به گزینه ای ایده آل تبدیل کند. همچنین بازو های قابل تنظیم 4D قابلیت تنظیم در جهات بالا / پایین و چپ / راست را برای کاربر فراهم می کند تا بهترین حالت قرارگیری را تنظیم کند.

همچنین پیستون بالابر گازی از نوع کلاس 4 است تا بالاترین استاندارد ایمنی را برای کاربر فراهم سازد. تعداد 5 پایه استیل تقویت شده تا 20 درصد نسبت به پایه های رایج استحکام بیشتری دارند و البته طول عمر بالاتری را رائه می کنند. قطعا زمانی که در گیم پلی هیجان زده می شویم ناگهان با حرکتی خود و صندلی را به حرکت در می آوریم. چرخ های صندلی گیمینگ MAG CH120 X با قابلیت قفل از این حرکت های ناخواسته جلوگیری می کند.

پست های مرتبط

اپل وجود مشکل پخش نشدن صدای آلارم آیفون را تایید کرد

گوگل 20 میلیارد دلار در سال 2022 به اپل پرداخت کرده تا موتور جست‌وجویش در حالت پیش‌فرض باقی بماند !

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد