کارت گرافیک های سفارشی MSI مبتنی بر خانواده RTX 4060 معرفی شدند

ام اس آی به عنوان یک برند پیشرو در سخت افزار و تجهیزات گیمینگ، جدیدترین سری کارت گرافیک ها را با تراشه گرافیکی RTX 4060 و RTX 4060 Ti معرفی کرد. کارت RTX 4060 Ti در دو پیکربندی 8 گیگابایت و 16 گیگابایت در دسترس خواهد بود تا به گیمرها امکان انتخاب متناسب با خواسته هایشان را بدهد. هر دو مدل مبتنی بر پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4060 Ti و RTX 4060 با سری‌های GAMING TRIO، GAMING، VENTUS 3X و VENTUS 2X BLACK راهی بازار می شوند. مدل هایی که عملکردی بی‌نظیر را برای گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و حرفه‌ای‌ها با جدیدترین فناوری های ساخت، طراحی سفارشی با کارایی بالا و خنک کننده پیشرفته ممکن می سازد.

جدیدترین کارت‌ گرافیک های خانواده MSI RTX 4060 برای ارائه عملکردی باورنکردنی با وضوح 1080P و سرعت 100 فریم در ثانیه با Ray Tracing و DLSS 3 طراحی شده‌اند. خانواده محصولات GeForce RTX 4060 تمام پیشرفت‌های معماری NVIDIA Ada Lovelace را ارائه می‌کند. معماری همچون رندر عصبی DLSS 3، فناوری‌های نسل سوم هسته RT مربوط به ردیابی پرتو با نرخ فریم بالا، و نسل هشتم رمزگذار (NVENC) انویدیا با رمزگذاری AV1 را از این سری شاهد هستیم.

سری GAMING

کارت گرافیک های سری GAMING TRIO و GAMING با ظاهری جذاب، آشنا و در عین حال تعادل عالی بین عملکرد، خنک‌کننده و نویز کم، همچنان عملکرد بی نقص خود را حفظ کرده اند. فن های TORX Fan 5.0 دارای سه تیغه جفت است که با یک پیوند بیرونی به یکدیگر متصل شده اند تا با رینگ ایجاد شده، جریان هوای متمرکز و بهتری را به سیستم خنک کننده به روز شده TRI FROZR 3 و TWIN FROZR 9 هدایت کنند. هر دو سری با یک صفحه پشتی فلزی برس‌کاری شده تقویت شده‌اند که علاوه بر ایجاد ظاهری جذاب، به دفع بهتر گرما کمک می کند. همچنین نورپردازی Mystic Light نمای بیرونی کارت گرافیک را زینت می دهد و رنگ را همزمان با دیگر قطعات از طریق Mystic Light Sync و Ambient Link روشن و همگام سازی می کند.

سری VENTUS

سری VENTUS یک گزینه قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای گیمرهایی است که به دنبال رویکردی متمرکز بر عملکرد هستند. کارت های VENTUS 3X و VENTUS 2X BLACK با فلسفه طراحی Spartan بدون حاشیه خود، بهترین عملکرد برای انجام هر کاری که در دست دارید را حفظ می کنند. کارت‌ گرافیک هایی مجهز به فن های ستایش شده TORX Fan 4.0، یک صفحه پشتی تقویت‌کننده و زبان طراحی اختصاصی که کاملاً مناسب هر ساختار و سلیقه ای است. علاوه بر این، کارت‌های جدید VENTUS 2X BLACK به پوششی تیره تر مجهز هستند تا همچون نامی که دارند، هماهنگی بالایی با قطعات تیره یا مشکی داشته باشند.

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند