ام اس آی اسپانسر و شریک تجاری تیم حرفه ای MotoGP یاماها شد

ام اس آی همکاری جدید خود با یکی پر افتخارترین تیم های MotoGP جهان یعنی تیم موتو جی پی “هیولای انرژی یاماها” اعلام کرد. این همکاری در قالب اسپانسری ام اس آی از تیم و شریک تجاری در مسابقات eSport شکل گرفته است.

پس از همکاری که در سال 2021 بین MSI و Monster Energy Yamaha MotoGP eSport اتفاق افتاد، ام اس آی خوشحال است که همکاری بیشتری را با تیم حرفه ای موتو جی پی یاماها در پیست مسابقه داشته باشد. معاون بازاریابی ام اس آی می گوید: “ما خوشحالیم که امکانات و تجهیزات لازم را با تیم Monster Energy Yamaha MotoGP که یک تیم حرفه ای و همسو با ارزش های ما است، گسترش داده و در اختیار قرار دهیم”.

از این رو مدیر موتورهای مسابقه یاماها عنوان کرد: “ما در سال گذشته همکاری موفق خود را با MSI آغاز کردیم و عنوان قهرمانی جهان MotoGP eSport و عنوان بهترین ستاره اروپا و آفریقا را با هم تضمین کردیم. امسال هم اتحاد بین تیم هیولای انرژی یاماها و ام اس آی را اعلام می کنیم. تیم موتو جی پی یاماها، دنیایی از مسائل فنی است که حول تجزیه تحلیل داده ها و نو آوری ها می چرخد. ما بسیار خوشحال هستیم که از حمایت MSI برخورداریم زیرا آنها تلاش ما برای رسیدن به بهترین ها و اشتیاق ما برای از بین بردن محدودیت ها را درک می کنند”.


الزام داشتن گواهینامه برای موتورسیکلت های برقی و کمتر از 50 سی سی


در مسابقات موتو جی پی، تیم یاماها یکی از پر افتخار ترین تیم های جهان در کنار دوکاتی و سوزوکی است. در فصل گذشته موتو جی پی، یاماها توانست به بردهای بسیاری در سراسر جهان دست یابد و در رده سه تیم برتر این تورنومنت های حرفه ای قرار گیرد. اما یاماها تلاش دارد تا در فصل جدید بهترین عملکرد خود را چه در بخش تیمی و چه در بخش فردی به کار گیرد.

لازم به ذکر است که یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته برای فصل آینده، اصلاح بدنه موتورسیکلت ها و بهینه سازی نیروی Downforce برای چسبندگی بیشتر به مسیر است. بر اساس گفته مدیر موتورهای مسابقه یاماها “همه چیز سرعت نیست و یاماها در تلاش است با بهینه سازی های مختلف، فصل آینده را با افتخار بیشتری به اتمام برساند”.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر