انتظارات از رویداد رسمی رونمایی وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو

با توجه به اخار منتشر شده باید فردا بصورت رسمی شاهد رونمایی گوشی های هوشمند جدید وان پلاس در کشور هندوستان باشیم. پیش از این شایعات بسیاری را از گوشی های هوشمند جدید وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو شنیده بودیم و حالا دیگر زمان چندانی تا رونمایی این دو پرچمدار زمان باقی نمانده است.

هنوز نمی دانیم که این دو گوشی هوشمند قرار است با چه قیمتی روانه بازار شوند،اما انتظار می رود که قیمت پایه حداقل 600 یورویی در نظر گرفته شود.

به نسبت مدل استادارد یعنی وان پلاس 7 و 7 پرو، این پرچمداران جدید از پردازنده قدرتمند تری بهره خواهند برد. جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام قرار است این دو پرچمدار را همراهی کند. این در حالی می باشد که پرچمداران گذشته به اولین پردازنده 7 نانومتری کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 مجهز شده بودند.

با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده گویا ظرفیت باتری قدرتمند تری برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. از طرفی شارژر در نظر گرفته شده نیز توانایی شارژ سریع تر 23 درصدی به نسب نسل قبلی را خواهد داشت. هرچند شایعاتی مبنی بر استفاده از شارژر 65 واتی مجهز به شارژ سیع نیز به گوش می رسد.

باز هم به احتمال زیاد شاهد رونمایی مدل مک لارن این گوشی های هوشمند خواهیم بود. این بار اما همانند مدا مخصوص 6T، قرار است از طراح فیبر کربن به همراه خطوط نارنجی رنگ خاصی برای این گوشی هوشمند استفاده شود. همانطور که می دانید مدل خاص مک لارن گوشی های هوشمندوان پلاس همواره قیمت های بالا تری به نسبت مدل های معمولی داشته اند و سری مک لارن جدید نیر به احتمال زیاد با حداقل قیمت 850 یورویی روانه بازار خواهد شد.

منیع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد