مقایسه سرعت آیفون 11 پرو مکس و وان پلاس 7 تی

بدون شک یکی از قدرتمند ترین پرچمدار حال و حاضر آیفون 11 پرو مکس می باشد. برخلاف پرچمداران پیشین اپل، این پرچمدار جدید از قابلیت ها قدرتمند و البته بسیار متفاوت تری بهره برده است. در مقابل نیز وان پلاس 7 تی به عنوان جدیدترین پرچمدار وان پلاس از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس بهره برده. مقایسه سرعت این دو گوشی هوشمند به ما نشان خواهد داد که پردازنده کوالکام عملکرد بهتری را خواهد داشت یا A13 بایونیک اپل.

مقایسه سرعت اسنپدراگون 855 پلاس و A13 بایونیک

مشخصات آیفون 11 پرو مکس

آیفون 11 پرو مکس همانطور که گفتیم این بارمتفاوت تر از همیشه به نسبت پرچمداران قبلی این شرکت روانه بازار شده. از قابلیت بارز و متفاوت این گوشی هوشمند بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی سه گانه می باشد. بالاخره اپل از سنسور فوق عریض این بار بهره برد.

آیفون 11 پرو مکس

اما از اصلی ترین قابلیت های اضافه شده به سنسور های دوربین اصلی که مدت ها پیش منتظر آن بودیم، قابلیت تصویر برداری شب می باشد. این بار با اضافه شدن حالت nigh mode سنسور ها دوربین اصلی این پرچمدار قابلیت چنین تصویر برداری را خواهند داشت.

اپل این بار از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری خود استفاده کرده. A13 بایونیک، جدیدترین پردازنده اختصاصی این شرکت می باشد که پرچمداران جدید اپل را همراهی می کند.

مشخصات وان پلاس 7 تی

در طرف مقابل وان پلاس 7 تی اما قدرتمند تر از همیشه وار عرصه رقابت شده. سوای اینکه طراحی خاصی این بار برای معماری سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است، قابلیت ها و مشخات فنی قدرتمندی نیز این گوشی هوشمند را همراهی می کند.

سنسور های دوربین اصلی سه گانه در نظر گرفته شده متشکل از یک سنسور اصلی 48 مگاپیسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و نیز سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض، قطعا عملکرد خوبی را به همراه خواهد داشت. در کنار این مشخصات فنی شاهد در نظر گرفته شدن اسنپدراگون 855 پلاس هستیم که با هدف استفاده گوشی های هوشمند گیمینگ رونمایی شد.

حالا باید ببینیم که بین این دو پردازنده کدام یک می توانند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد