ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل به همراه پرچمداران این شرکت رونمایی می شوند؟

گوگل در یکی دو سال اخیر نشان داد که در زمینه گوشی های هوشمند حرف بسیاری برای گفتن دارد. پیکسل 3 و پکسل 3 ایکس ال عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و با استقبال خوبی نیز از سوی کاربران مواجه شدند. اما در میان محصولات این شرکت جای یک گجت هوشمند پوشیدنی مثل یک ساعت هوشمند بسیار خالی بود. پیکسل واچ گوگل قرار است این جای خالی را پر کند.

گوگل پیش از این تصمیم داشت به همراه پرچمداران سری قبلی خود از پسکل واچ پرده برداری کند، اما چنین اتفاقی رخ نداد. این بار نیز گوگل اعلام کرده فعلا برنامه خاصی برای رونمایی این ساعت هوشمند ندارد اما شایعات چیز دیگری می گویند.

در شایعات جدید منتشر شده شاید گوگل رونمایی این گجت هوشمند پ.شیدنی را تکذیب کرده باشد اما گویا این شرکت تصمیم دارد رونمایی از شاعت هوشمند جدید خود را به عنوان یک سوپرایز در این مراسم در نظر بگیرد.

از طرفی تنها کمتر از یک هفته تا رونمایی رسمی گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال زمان باقی مانده و این گوشی های هوشمند نیامده بدلیل شباهت طراحی بالایی که با پرچمداران جدید اپل داشته اند، حواشی بسیاری را با خود به همراه داشته اند.

هنوز مشخص نشده که گوگل تصمیم دارد چه قابلیت هایی را برای این ساعت هوشمند در نظر بگیرد اما قطعا تصمیم دارد برنامه های سلامتی ویژه ای را به همراه این ساعت هوشمند معرفی کند. از جمله قابلیت های بسیار کارآمد که اولین بار در ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 شاهد بودیم، ECG بود که گویا یکی از احتمالی ترین قابلیت هایی خواهد بود که پیکسل واچ را نیز همراهی خواهد کرد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !