اوپو F19 پرو پلاس معرفی شد / میان رده ای جذاب با پوشش شبکه های 5G

بدون شک یکی از برند هایی که باید پر رنگ تر از این ها در بازار ایران حضور داشته باشد، برند محبوب و دوست داشتنی اوپو می باشد. شرکت چینی که توانسته تا به امروز با معرفی گوشی های هوشمند مناسب چه در زمینه میان رده و پرچمدار، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. این بار نیز اوپو F19 پرو پلاس به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و کاملا قابل قبول معرفی شد.

مشخصات اوپو F19 پرو

مدت هاست که دیگر طراحی در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند میان رده بسیار نزدیک به طراحی گوشی های هوشمند پرچمدار شده و این گوشی هوشمند میان رد هم زبان طراحی جذاب و پرچمدار گونه ای را با خود به همراه داشته.

در نمای رو به رویی اوپو F19 پرو پلاس به صفحه نمایشی 6.43 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد مجهز شده که از طراحی ناچ بسیار جذاب اینفینیتی O نیز بهره مند شده و توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 60 هرتز را دارد. بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. صفحه نمایشی که نه تنها طراحی پرچمدار گونه ای دارد، بلکه از مشخصات قدرتمندی هم بهره برده است.

در نمای پشتی هم چهار سنسور دوربین برای این اسمارتفون میان رده در نظر گرفته شده است. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه اوپو F19 پرو پلاس را تشکیل می دهند.

اما یکی از نکته های جالب این گوشی میان رده، پردازنده ای می باشد که برایش در نظر گرفته شده. این اسمارتفون به پردازنده میان رده اما قدرتمند دیمنسیتی 800U شرکت مدیاتک مجهز شده. پردازنده ای که پشتیبانی از شبکه های اینترنتی پرسرعت نسل پنجم یا همان 5G را برای این گوشی هوشمند میان رده به ارمغان آورده است.

رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. اوپو F19 پرو پلاس به باتری با میزان ظرفیت 4310 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر قدرتمند 50 واتی شارژ سریع مجهز شده است.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد