ردمی نوت 8 پرو پادشاه گوشی های هوشمند میان رده معرفی شد

طبق آنچه شیائومی وعده داده بود، ردمی نوت 8 پرو به همراه ردمی نوت 8 به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده این شرکت، بصورت رسمی رونمایی شدند. از جمله اصلی ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، سنسور 64 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده می باشد.

ردمی نوت 8 پرو

طراحی

سری گوشی های هوشمند رذمی همواره در زمینه طراحی عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته اند. این بار نیز زیبایی این گوشی هوشمند کاملا به چشم می آید.

در قسمت پشتی نیز معماری عمودی شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. ضخامت کم این گوشی هوشمند، زیبایی آن را دو چندان کرده. همانند بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده، این گوشی نیز از رنگبندی های زیبا و چشم نوازی بهره مند شده.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD پلاس در نظر گرفته شده، با توجه به جنس صفحه نمایش این گوشی، از سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی در پایین سنسور های دوربین اصلی استفاده شده.

در نمای اولیه با توجه به نوع طراحی سنسور های دوربین اصلی، سنسور حسگر اثر انگشت براحتی دیده نمی شود و در ابتدا گمان می رود که چنین قابلیتی  از قسمت پشتی حذف شده و در زیر صفحه نمایش قرار گرفته.

دوربین

اما مهمترین اتفاق برای این گوشی هوشمند میان رده، که سبب شد شیائومی بار دیگر رکورد جدید را به نام خود ثبت کند، سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سامسونگ در نظر گرفته شده می باشد.

ردمی نوت 8 پرو را از امروز می توان اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی جهان دانست. در کنار سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویری با کیفیت از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در بریدگی ناچ صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز، سنسور 20 مگاپیکسلی قدرتمندی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

پردازنده و سخت افزار

پردازنده مدیاتک هلیو جی 90 تی که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ روانه بازار شد، برای اولین بار این گوشی میان رده جدید شیائومی را همراهی خواهد کرد.

شیائومی برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند خود نیز، از سیستم خنک کننده جدیدی با توجه به پردازنده گیمینگ استفاده شده،بهره برده است.

این محصول جدید با رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. منتظر باشید و قیمت های بصرفه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده قدرتمند را در ادامه مشاهده کنید.

باتری و قیمت

شیائومی این بار باتری قدرتمندی را در نظر گرفته. ظرفیت 4500 میلی آمپری این باتری به همراه شارژر 18 واتی مجهز به شارژ سریع، نوید طول عمر بالا این باتری و مدت زمان نسبتا کوتاهی را برای شارژ کامل به ما می دهد.

اما یکی از اصلی ترین معیار هر کاربر برای خرید یک گوشی هوشمند میان رده، قیمت آن می باشد. شیائومی دوباره همانند ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو قیمت های بسیار مناسبی را برای این محصول جدید خود در نظر گرفته.

ردمی نوت 8 پرو با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 195 دلار و مدل دیگر با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 250 دلار روانه بازار خواهد شد. باید منتظر بود و دید که شیائومی دوباره رکورد فروش عجیب و شگفت انگیزی را با این گوشی هوشمند به خود اختصاص خواهد داد یا خیر.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند