بازسازی The Witcher 1 با Unreal Engine 5

حدود دو نسل از انتشار بازی The Witcher 1 میگذرد، عنوانی که با داستان سرایی جذاب و شخصیت سازی های منحصربه فرد توانست به موفقیت برسد.

حالا شرکت لهستانی CD Projekt Red اعلام کرده است که عنوان The Witcher 1 را با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 بازسازی خواهد کرد.

دنیای جادوگر بازسازی می شود

به گفته این شرکت، بازسازی از ابتدا در Unreal Engine 5 انجام خواهد شد و در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه در استودیوی لهستانی Fool’s Theory است، جایی که کارکنان کهنه کار سری Witcher در آن مشارکت دارند. شرکت سی دی پراجکت رد در حال ارائه نظارت خلاقانه کامل بر روی این بازسازی است.

مدیر CD Projekt Red ، آدام بادوفسکی در این مورد چنین گفته: هنوز زود است و ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بازی با نهایت دقت و توجه به جزئیات ساخته می ‌شود، بنابراین، در حالی که ما هیجان زده‌ایم که اخبار را با شما به اشتراک بگذاریم، می‌خواهیم از شما صبر کنید زیرا مدتی طول خواهد کشید. تا زمانی که درباره جزئیات این پروژه صحبت کنیم» بسیار هیجان زده هستیم.

آدام بادوفسکی در بیانیه ای گفت، Witcher جایی است که همه چیز برای ما شروع شد و اولین بازی ما در سی دی پراجکت بود. همکاری با Fool’s Theory در این پروژه به همان اندازه هیجان‌ انگیز است که برخی از افراد آنجا قبلاً در بازی‌های The Witcher حضور داشتند. آن‌ها منابع اصلی را به خوبی می‌شناسند، می‌دانند که گیمرها چقدر مشتاق دیدن این بازسازی بودند و می‌دانند چگونه بازی‌های باورنکردنی و جاه‌ طلبی بسازند.

Jakub Rokosz مدیر عامل Fools Theory افزود: من بسیار خوشحال هستم که مسیرهای حرفه ای من دوباره ما را به توسعه دهندگان The Witcher 2 / 3 رسانده است. به خصوص وقتی که بر روی پروژه ای کار می کنم که بسیار در قلب من محبوب است.

شرکت CD Projekt Red در این چند وقت اخیر برنامه های مختلفی را ارائه کرده است، از جمله دنباله ای برای Cyberpunk 2077، اسپین آف برای The Witcher و همچنین یک IP اصلی.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند