مصرف‌كنندگان واقعی اولويت‌ سايپا براي تحويل سریع خودرو

معاون بازاريابی و فروش گروه خودروسازی سايپا گفت: سايپا با پايش ثبت‌نام‌كنندگان، خودروهای مصرف‌كنندگان واقعی و تك‌ثبت‌نامی را در اولويت تحويل قرار می دهد.

حسين كاظمی طرقی گفت: باتوجه به ضرورت جلب رضايت مشتريان و اجراي عادلانه برنامه تحويل خودروهای مشتريان، ثبت‌نام‌كنندگانی كه منتظر دريافت يك خودرو هستند، در اولويت قرار دارند و تلاش می كنيم خودروهای اين طيف از افراد، زودتر به‌دست‌شان برسد.

به گفته وی افرادی كه براي نخستين‌بار صاحب خودرو می شوند و يا براي نخستين‌بار قصد دارند از محصولات سايپا استفاده كنند، جزو مصرف‌كنندگان واقعی دسته‌بندی شده و خودروهای خود را زودتر از ديگران دريافت خواهند كرد.

وی ادامه داد: سايپا پيشتر نيز در خصوص اولويت‌بندی تحويل خودروهای مشتريان اطلاع‌رسانی كرده و هدف خود را از اجرای اين برنامه، مشتری مداري و جلب رضايت مصرف‌كنندگان واقعی اعلام كرده است.

معاون بازاريابی و فروش سايپا گفت: باتوجه به اجرای موفقيت‌آميز برنامه افزايش توليد و رسيدن به ركورد توليد بيش از ۴۲ هزار دستگاه خودرو در يك ماه، تحويل خودروهای مشتريان با شتاب بيشتری در حال اجرا است و تلاش می كنيم در كمترين زمان ممكن، تعهدات خود را پاسخ دهيم.

منبع: اسب بخار

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر