سامسونگ گلکسی A03s معرفی شد / مشخصات قابل قبول، قیمت مقرون بصرفه

سری گوشی های هوشمند میان رده A و M سامسونگ را باید به عنوان موفق ترین اسمارتفون های میان رده جهان دانست. در میان این دو سری، شاهد رونمایی برخی از گوشی های هوشمند بودیم که مشخصاتی در حد و اندازه های پرچمداران را با خود به همراه داشتند و برخی نیز با قیمت های ارزان تر و مشخصات قابل قبولی روانه بازار شده بودند. سامسونگ گلکسی A03s نیز یکی از اسمارتفون های مقرون بصرفه این سری می باشد که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت مقرون بصرفه ای را نیز با خود به همراه داشت.

مشخصات سامسونگ گلکسی A03s

طراحی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده این شرکت ازآن بهره برده بودند. در نمای رو به رویی این گوشی میان رده به صفحه نمایشی با ابعاد 6.5 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده است. برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ واتردراپ با همان قطره ای می باشیم که بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتیز نیز شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی می باشیم. یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور ها دوربین سه گانه سامسونگ گلکسی A03s را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این اسمارتفون به پرازنده میان رده هلیو P35 شرکت مدیاتک مجهز شده است. رم های 3 و 4 گیگاباتی به همراه حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. این اسمارتفون میان رده همانند اکثر گوشی های سری A و M به باتری قدرتمندی با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 15 واتی مجهز شده است. سامسونگ گلکسی A03s با قیمت 155 دلاری برای مدل 3/32GB و قیمت 168 دلاری برای مدل 4/64GB روانه بازار خواهد شد.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد