مشخصات کامل گلکسی M22 میان رده جدید سامسونگ پیش از رونمایی

سری A و M گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ بدون شک تا به امروز توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارند و در میان اسمارتفون های میان رده شرکت های دیگر نیز، میزان فروش بیشتری را به خود اختصاص داده اند. اما بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده این سری ها، از نظر طراحی و برخی از مشخصات در نظر گرفته شده، شباهت های بسیاری با یکدیگر داشتند. اما نمی توان از برخی از مشخصات پرچمدار گونه در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند میان رده براحتی عبور کرد. حال قرار است شاهد رونمایی گلکسی M22 باشیم که مشخصاتش پیش از رونمایی رسمی منتشر شده است.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، طراحی در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ در برخی از موارد شباهت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. طراحی سامسونگ گلکسی M22 نیز ما را به یاد طراحی اسمارتفون های میان رده گلکسی A22 و گلکسی F22 این شرکت می اندازد.

در نمای رو به رویی، گلکسی M22 به صفحه نمایشی 6.4 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع سوپر امولد مجهز شده است. صفحه نمایشی که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را نیز دارد. بدون شک با توجه به بهره بردن از پنل سوپر امولد و نرخ بروزرسانی 90 هرتز، این اسمارتفون در میان گوشی های هوشمند میان رده به صفحه نمایش با کیفیت و قدرتمندی مجهز شده است.

برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ واتردراپ استفاده شده است. بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش نیز سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است.  در نمای پشتی نیز چهار سنسور دوربین را می بینیم که در بریدگی مربعی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند (طراحی آشنایی که سامسونگ پیش از این نیز از آن بهره برده بود).

یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور دو سنسور 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو (برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک) و سنسور سنجش عمق (برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره)، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم گلکسی M22 به پردازنده میان رده هلیو G80 شرکت مدیاتک مجهز شده است. رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برا این اسمارتفون می باشد. گوشی میان رده جدید سامسونگ قرار است با قیمت پایه 240 یورویی روانه بازار شود.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد