تریلر گیم پلی 14 دقیقه ای از عنوان Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

تریلر گیم پلی منتشر شده از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order از اتفاقات مهمی است که در E3 امسال رخ داده است. نمایش این بازی در نمایشگاه E3 2019 توسط الکترونیک آرتس و Respawn چیزی بود که پیش تر انتظارش را داشتیم.

این تریلر نمایشی 14 دقیقه ای از گیم پلی بازی مورد انتظار Star Wars Jedi: Fallen Order است که نشان میدهد Cal Kestis، قهرمان بازی در عین حمایت از شورشیان، سعی در نجات امپراطوری و یک منطقه دچار آشوب را نیز دارد.

آنچه از حرکت های آکروباتیک و اکشن مانند دویدن بر روی دیوار، پرش بلند یا دیگر حرکت های مشابه در Titanfall، دیگر عنوان مشترک الکترونیک آرتس و Respawn شاهد بودیم در تریلر گیم پلی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز دیده میشود. اما در عین حال میزان بهره گیری از قدرت تخیل در این بازی مطابق انتظار بالاست.  Cal Kestis، شخص اول بازی به یک شمشیر نورانی مجهز شده و قادر است با نیروهای ویژه ای، دشمنان را از پای در بیاورد.

در مورد دشمنان قهرمان بازی در این عنوان هنوز اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما آنها قادرند که از مقابل قدرت های شما مقاوم شوند و اگر زیاد از حد به آنها نزدیک شوید، احتمال آسیب رساندن از سوی آنها زیاد است. این بازی در تاریخ 15 نوامبر برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و PS4 منتشر خواهد شد.

منبع: Engadget

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد