استودیو Team Ninja اعلام کرد که عنوان Nioh به یک استراحت طولانی می رود

استودیو Team Ninja در نسل هشتم به نسبت نسل های قبل فعال نبود و غیر از Nioh اثر برجسته دیگری در کارنامه خود ندارد. کم کاری این استودیو باعث شد که عنوان های محبوبی مانند Ninja Gaiden هم یک استراحت بسیار طولانی مدت داشته باشد.

Fumihiko Yasuda از اعضای شرکت Team Ninja در مصاحبه ای که معمولا سازندگان در آخر سال با Famitsu انجام می دهند، تأیید کرد که توسعه سری Nioh در سال 2021 به مرحله استراحت خواهد رسید و چندین پروژه دیگر از این استودیو. به طور کامل به سال 2021 موکول خواهد شد.

یک تیم نینجایی با ایده های جاه طلبانه

اگر بگوییم که تیم نینجا استاد ساختن عنوان های جذاب و اکشن های نفس گیر و ناب است در حقیقت اغراق نکرده ایم. بازی Nioh یکی از IP های جدیدی بود که توسط تیم نینجا توسعه پیدا کرد، یک بازی اکشن بسیار سر سخت همراه با یک تم کاملا شرقی. جالب است که توسعه این بازی 7 سال به طول انجامید و البته نتیجه بسیار عالی از آب درآمد. Fumihiko Yasuda  در ادامه صحبت های خود ادامه می دهد: من قصد دارم سبک توسعه خود را تغییر دهم تا با تغییر سبک زندگی و تمرکز بر روی عناوین جدیدتری کار کنم.

عنوان Nioh در راه نسل جدید

حتی اگر سری بازی Nioh ممکن است به یک استراحت طولانی مدت برود دلیل بر کنار گذاشتن آن نیست. کمی بیشتر از یک ماه دیگر Koei Tecmo و Team Ninja مجموعه Nioh Collection را برای پلی استیشن 5 و همچنین Nioh 2 Complete Edition را روی رایانه های شخصی منتشر می کنند. نسخه پلی استیشن 5 بازی Nioh شامل تمام DLC های منتشر شده است و همچنین پشتیبانی از رزولوشن 4K و حداکثر سرعت گیم پلی با فریم ریت 120 خواهد بود.

امیدواریم که Team Ninja بعد از استراحت خود دوباره به سراغ عنوان فوق محبوب هک اند اسلش بازها یعنی Ninja Gaiden برود. به نظر شما بازی بعدی این شرکت چه خواهد بود؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند