قابلیت تماس تصویری گروهی در بروزرسانی جدید تلگرام

بدون شک در میان نرم افزار های پیام رسان، تلگرام توانسته است کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. در حال حاضر تلگرام یکی از محبوب ترین نرم افزاری های پیام رسان در میان کاربران ایرانی می باشد. اصلی ترین رقیب تلگرام در کشور بدون شک واتس اپ می باشد که با توجه به قوانین جدید واتس اپ، محبوبیت این نرم افزار پیام رسان کمی تحت تاثیر قرار گرفته است. در جدید ترین بروزرسانی تلگرام، از این پس کاربران امکان برقراری تماس های تصویری گروهی را نیز خواهند داشت.

در ابتدا با استفاده از واتس اپ می توانستید تماس های تصویری برقرار کنید و مدتی تلگرام از داشتن چنین قابلیتی محروم بود و بعد در بروزرسانی های منتشر شده، تلگرام به این قابلیت جذاب نیز مجهز شد. اما حال با دریافت بروزرسانی جدید، امکان برقراری تماس های تصویر گروهی نیز با این پیام رسان محبوب وجود دارد.

برای استفاده از تماس های تصویر گروهی، کافیست در تماس های صوتی، گزینه دوربین را انتخاب کنید و تماس تصویری گروهی انجام دهید. برای تماس های صوتی تلگرام محدودیتی وجود ندارد، اما در تماس های تصویری حداکثر امکان برقراری تماس تصویر 30 کاربر بصورت همزمان وجود دارد.

در نسخه تبلت و دستکتاپی تلگرام، در حین تماس تصویر با انتخاب گزینه Share Screen شما می توایند صفحه نمایش و تصاویر انتخابی خود را نیز به اشتراک بگذارید.

انیمیشن های جدید اضافه شده نیز کمک شایانی به هرچه جذاب تر شدن این پیام رسان کرده است. همانند گوشی های هوشمند اپل در بخش تماس های صوتی، امکان حذف نویز نیز وجود دارد و در نهایت کیفیت خروجی صدای بهتری را با استفاده از این قابلیت جذاب تجربه خواهید کرد.

پست های مرتبط

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

تمام محصولاتی که اپل در رویداد 7 ماه می معرفی می‌کند

ACEMAGIC از مینی رایانه شبیه به جنگنده M2A Starship رونمایی کرد