رندر رسمی طراحی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 منتشر شد

در میان گجت های هوشمند اندرویدی، ساعت های هوشمند سامسونگ تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت های بسیار جذاب و کاربردی، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. این در حالی می باشد که گلکسی واچ 3 به عنوان آخرین ساعت هوشمند این شرکت معرفی شده بود. شایعات خبر از رونمایی گلکسی واچ اکتیو 4 می داد، اما گویا سامسونگ نام گلکسی واچ 4 را برای جدیدترین گجت هوشمند پوشیدنی خود در نظر گرفته است.

با توجه به رندر های منتشر شده از طراحی این ساعت هوشمند، گلکسی واچ 4 به طراحی مشابه با گلکسی واچ 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 مجهز شده است. فریم دایره ای شکل بسیار زیبا که در قسمت های کناری همانند گلکسی واچ اکتیو 2 خمیدگی های را با خود به همراه دارد که سبب می شود تا ساعت هوشمند بر روی مچ دست استیبل باقی بماند.

بر خلاف سامسونگ گلکسی واچ 3 که در قسمت های کناری به دو دکمه چرخان برای جا به جایی بین منو مجهز شده شده، این ساعت هوشمند از دو دکمه همانند گلکسی واچ اکتیو 2 در قسمت کناری فریم بهره برده است. این اتفاق خبر از آن می دهد که ساعت هوشمند جدید سامسونگ قرار است به صفحه نمایشی لمسی همانند اکتیو 2 مجهز شود. صفحه نمایشی که تنها با لمس به شما امکان جا به جایی در منو را می دهد.

سامسونگ این بار سعی داشته تا تنوع رنگی گسترده تری را به نسبت نسل های قبلی برای گلکسی واچ 4 در نظر بگیرد. هنوز اطلاعات دقیق از برخی مشخصات در نظر گرفته شده و همچنین تاریخ رونمایی این ساعت هوشمند پرچمدار منتشر نشده، اما همانند نسل قبلیف بدون شک قابلیت های جذاب و نرم افزار های سلامت متنوعی را با خود به همراه خواهد داشت. در این میان می توانیم به قابلیت بسیار کاربردی ECG و همچنین قابلیت افتادن که اولین بار ساعت های هوشمند اپل از آن بهره برده بودند اشاره کنیم.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد