جعبه گشایی و تحلیل مادربردی ساخته شده از طلا MSI MEG Z590 ACE GOLD EDITION

در این ویدیو پس از جعبه گشایی، نگاهی داریم به مادربردی ساخته شده از طلای 24 عیار. مادربرد MSI MEG Z590 ACE GOLD EDITION به عنوان یکی از پرچمداران سری Z590 شرکت ام اس آی این بار در آتلیه رسانه تخصصی بنچیمو حضور دارد.

مادربرد MEG Z590 ACE به عنوان یکی از پرچمداران مادربردهای MSI به تنهایی می تواند در صدر جدول عملکرد قرار گیرد حال در نظر بگیرید که این مادربرد خاص با ترکیبی از طلای 24 عیار تا چه میزان می تواند دلبری کند. ترکیب رنگ مشکی، نقره ای و طلایی در این محصول نشان از ساعت ها کار بی وقفه برای تولید یک محصول خاص دارد. مادربرد MEG Z590 ACE GOLD EDITION زیبایی خود را با پوشش پلاتینیوم و طلای 24 عیار و البته طراحی خاص، جذاب تر کرده است اما این طراحی بی نقص با خود جدیدترین فناوری ها را به همراه دارد تا کاربر به راحتی به بالاترین سطح عملکردی دسترسی داشته باشد.


اختصاصی بنچیمو: ویدیو جعبه گشایی و تحلیل مادربرد پرچمدار MSI Z590 GODLIKE


این مادربرد برای تامین برق پردازنده به دو کانکتور 8 پین مجهز شده است که پس از عبور از مدار قدرت 16 فاز 90 آمپر به سوکت LGA 1200 و پردازنده های نسل 11 یا نسل 10 اینتل می رسد. ساختار 8 لایه PCB به همراه ایزوله سازی های مختلف، این مادربرد را به یکی از بهترین ها برای اورکلاکرها و کاربران پر توقع تبدیل کرده است.

خنک کننده ای بی نظیر

علاوه بر ظاهر بسیار دوست داشتنی MEG Z590 ACE GOLD EDITION، هیت سینک بزرگ مدار قدرت با طراحی اختصاصی و وجود یک هیت پایپ به عنوان دفع سریعتر حرارت، بخشی از ضمانت نامه پایداری این مادربرد است. در بخش های مختلف این مادربرد می توان به وضوح تلاش تیم طراحی برای خنک سازی بهتر را مشاهده کرد. از هیت سینک بزرگ VRM تا خنک کننده PCH و سینک های M.2 تنها برای رسیدن به قله افتخار در نظر گرفته شده اند. ام اس آی حتی در بخش پدهای حرارتی سیستم خنک کننده هم کم کاری نکرده تا جایی که این مادربرد به پدهایی با قدرت انتقال حرارت بالا با توان 7 وات بر کلوین متر مجهز شده است.

بهترین ها در بخش اتصالات و ارتباطات

مادربرد MEG Z590 ACE GOLD EDITION دارای 4 اسلات DIMM است که می تواند نهایت فرکانس کاری 5600 مگاهرتز را پشتیبانی کند. همچنین 4 درگاه M.2 با پشتیبانی از سالیدهای نسل 4 و 3 در این مادربرد دیده می شود که هر چهار درگاه به شیلدهای فلزی مجهز هستند تا این قطعات کوچک اما داغ را حتی در بارکاری بالا خنک و پایدار نگه دارد. پورت LAN اینتل با سرعت 2.5 گیگابیت در ثانیه در کنار شبکه بی سیم پر سرعت Wi-Fi 6E، نهایت سرعت را در کنار تاخیر کم و پهنای باند بالا به کاربر هدیه می دهد. همچنین پورت HDMI 2.0b و دو پورت Thunderbolt 4 به عنوان USB 4 از MEG Z590 ACE GOLD EDITION یک نخبه سخت افزاری ساخته است که برای به حداکثر رساندن سرعت قطعات و ارتباطات بهترین گزینه برای سخت پسندان است. شاید بتوان گفت تنها مشکل این مادربرد نبود پورت LAN با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه است.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد