تاریخ رونمایی رسمی دستبند هوشمند شیائومی می بند 5 مشخص شد

در میان گجت ها هوشمند، دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 توانسته بود فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد و نام خود را به عنوان پر فروش ترین گجت هوشمند به ثبت برساند. این بار اما قرار است شاهد رونمایی نسل جدید این دستبند ها هوشمند یعنی می بند 5 باشیم. در آخرین اخبار منتشر شده، تاریخ رونمایی رسمی این دستبند هوشمند مشخص شده.

می بند 4 به نسب سری های قبلی این دست بند هوشمند قابلیت بهترو جذاب تری را با خود به همراه داشت. از جمله این قابلیت ها مجهز شد به صفحه نمایش اولد در نظر گرفته شده بود. اما نسل جدید می بند های شیائومی قرار است امکانات بهتر و کاربردی تری را با خود به همراه داشته باشند. شیائومی می بند 5 قرار است به صفحه نمایش با ابعاد بزرگتر به نسبت نسل قبلی و با همان پنل امولد رنمایی شود.

در بخش نرم افزار های سلامتی نیز قرار است 5 نرم افزار سلامتی جدید به همراه نرم افزار کنترل اکسیژن بدن برای این دستبند هوشمند در نظر گرفته شود. با توجه به اخبار منتشر شده، شیائومی می بند 5 قرار است در تاریخ 11 ژوئن یا همان 22 خرداد بصورت رسمی رونمایی شود.

می بند های شیائومی از همان ابتدا قیمت های ارزان قیمت و مقرون بصرفه ای را با خود به همراه داشتند، همین امر دلیل اصلی فروش بالای این گجت های پوشیدنی بود. به طبع می بند 5 به نسبت نسل قبلی خود با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، قیمت بالاتری خواهد داشت اما باید بینیم باز هم به نسبت دستبند های هوشمند دیگر، قیمتی مقرون بصرفه تری را به خود اختصاص می دهد یا خیر.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد