ساعت هوشمند جدید هایلو شریک تجاری شیائومی با طول عمر باتری 30 روزه

هایلو به عنوان شریک رسمی تجاری شیائومی اولین ساعت هوشمند خورشیدی خود را رونمایی کرد. این ساعت هوشمند قابلیت های جذابی را با خود به همراه آورده که از اصلی ترین آن ها طول عمر مفید 30 روزه باتری آن می باشد.

همانطور که در ابتدا اشاره کرده ایم این باتری این ساعت هوشمند توانایی ارائه طول عمر مفید بالای 30 روزه را در حالت sleep خواهد داشت و در حالت آماده به کار با فعال بودن سنسور کنترل کننده ضربان قلب طول عمر 15 روزه ای را ارائه میکند.

هایلو به صفحه نمایشی 1.28 اینچی از جنس TFT با رزولوشن 240×240 پیکسلی مجهز شده. متریال فلزی برای قاب اصلی دایره ای شکل این گجت در کنار بند های سیلیکونی در نظر گرفته شده اند.

ساعت هوشمند خورشیدی Haylou از 12 حالت ورزشی پشتیبانی می کند ، از جمله دویدن در فضای باز ، پیاده روی ، دوچرخه سواری ، صخره نوردی ، چرخش ، یوگا ، دویدن در فضای باز و همچنین ژیمناستیک ، بسکتبال ، فوتبال و قایقرانی. 

در قسمت برنامه سلامت نیز یک سنسور نوری برای کنترل ضربان قلب بصورت شبانه روزی در نظر گرفته شده. پشتیبانی از استاندارد ضد آب بودن IP68 نیز سبب شده تا شما براحتی از این ساعت هوشمند در استخر و جاهای دیگر استفاده کنید.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند