شیائومی می بند 5 در سال جاری رونمایی خواهد شد

شیائومی می بند 4 توانسته بود در سال گذشته در میان گجت های هوشمند بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص دهد. این دستبند سلامت با بهره بردن از برنامه های سلامت کاربردی در کنار صفحه نمایش رنگی آمولد و نیز قیمت بسیار مقرون بصرفه، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرد. در اخبار رسمی منتشر شده در سال میلادی جاری شاهد رونمایی شیائومی می بند 5 خواهیم بود.

اگر بخواهیم کمی به عقب برگردیم، شیائومی می بند 2 و 3 هر دو به صفحات نمایشی سیاه و سفید مجهز شده بودند و چندان جلوه بصری زیبایی به این دستبند سلامتی نمی دادند. بعد از معرفی می بند 4 و بهره بردن از صفحه نمایش آمولد رنگی و نیز حذف دکمه فیزیکی، توجه بسیاری از کاربران به سمت این گجت هوشمند جلب شد.

شیائومی می بند 5 نیز قرار است همانند نسل قبلی، عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. شیائومی قرار است صفحه نمایش 1.2 اینچی آمولد را بریا می بند 5 در نظر بگیرد. این در حالی می باشد که می بند 4 به صفحه نمایش 0.95 اینچی مجهز می شود.

در حالی که صفحه نمایش کوچکتر می بند 4 با توجه به جنس آمولد در نظر گرفته شده، کیفیت بسیار خوبی را ارائه می کرد. اما می بند 5 قرار است به صفحه نمایش بزرگتری مجهز شود که به طبع زیبایی صری خیلی بهتری را ارائه خواهد کرد.

برنامه های سلامتی متنوع و همچنن پشتیبانی از استاندارد های ضد آب نیز از دیگر مشخصاتی است که این گجت هوشمند با خود به همراه خواهد داشت. تاریخ دقیقی برای رونمایی رسمی در نظر گرفته نشده، اما بدون شک در سال میلادی جاری شاهد رونمایی جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !