ردمی نوت 8T میان رده جدید شیائومی /به همراه تصاویر لایو

بدون شک سری ردمی گوشی های هوشمند شیائومی از پر فروش ترین و محبوب ترین گوشی های هوشمند این شرکت چینی می باشند. ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند و قیمت بسیار مقرون بصرفه توانستند فروش چشم گیری را در بازار جهانی به خود اختصاص دهند. بعد از آن نیز شاهد رونمایی ردمی نوت 8 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ بودیم. حال با توجه به تصاویر لایو منتشر شده، بزودی شاهد رونمایی ردمی نوت 8T خواهیم بود.

مشخصات شیائومی ردمی نوت 8T

ردمی نوت 8T به نسبت نوت 8 پرو از مشخصات فنی تقربا ضعیف تری بهره برده و در مقابل با قیمتی ارزان تر نیز روانه بازار خواهد شد. با توج به تصاویر لایو منتشر شده از این گوشی هوشمند، به برخی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده پی برده ایم که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

صفحه نمایش 6.3 اینچی این گوشی هوشمند با توجه به قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی، به احتمال خیلی زیاد از جنس IPS LCD خواهد بود. این بار باز هم ناچ زیبای واتردراپ اما با کمترین حایشه ممکن برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده استو

در قسمت پشتی نیز، بار دیگر شاهد قرار گیری 4 سنسور برای دوربین اصلی هستیم. اطلاعای از تمام سنسور های دوربین اصلی مشخص نشده اما قطعا سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند را همراهی خواهد کرد.

با توجه به میان رده بودن احتمالی این گوشی هوشمند، نوت 8T به پردازنده اسنپدراگون 665 مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی در نظر گرفته شده می توان به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد.

اما در کناز تصاویر لایو، تصویری از جعبه این گوشی میان رده نیز منتشر شده. با توجه به این تصویر گویا شیائومی این بار از شارژری 18 واتی مجهز به شارژر سریع برای این محصول میان رده خود استفاده کرده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد