بازی سایبرپانک 2077 چند ساعته تمام می شود؟

بازی سایبرپانک 2077

بازی سایبرپانک 2077 که با شخصیت هنرپیشه معروف آمریکایی، کینو ریووز و جلوه های بصری بی نظیر خود به شدت مورد توجه قرار گرفته و گیمرهای فراوانی در سطح جهان در انتظار رونمایی از آن هستند، در یک رویداد اختصاصی توسط توسعه دهندگان مورد بررسی قرار گرفت. طبق اطلاعات درز پیدا کرده از رویداد خبری استودیو CD Projekt که هفته گذشته در شهر ورشو لهستان برگزار شد، مدت زمان مورد نیاز برای اتمام بخش داستانی این بازی به چالش کشیده شد.

توسعه دهندگان حاضر در این رویداد با چالش های مهمی از جمله مقایسه CyberPunk 2077 و بازی بسیار محبوب The Witcher 3 مواجه شدند و اطلاعات قابل توجهی از بخش داستانی سایبرپانک 2077 به دست آوردند. بر اساس گیم پلی های متعددی که از بازی The Witcher 3 تاکنون منتشر شده، مدت زمان لازم برای اتمام بخش داستانی آن حدود 120 ساعت است و طبق اطلاعات منتشر شده در رویداد هفته گذشته CD Projekt، بخش داستانی یا Story Mode بازی سایبرپانک 2077 در مدت زمان کمتری به اتمام خواهد رسید.

به این ترتیب می توان نتیجه گیری کرد که بخش داستانی سایبرپانک 2077 شامل مراحل کمتری نسبت به ویچر 3 خواهد بود، اما داستان های جانبی آن به مراتب تاثیرگذار تر و با پیچیدگی بسیار بیشتر خواهند بود. با در نظر گرفتن تمام اطلاعات و یک بررسی حدودی می توان پیش بینی کرد که بازی سایبرپانک 2077 در زمان کمتری به اتمام برسد.

یکی از مهم ترین دلایل برای این ادعا، شرایط موجود در سبک بازی ویچر 3 است که در گیم پلی آن، باید برای مدت به نسبت طولانی با اسب در حال سفر و به دست آوردن تجربه باشید. پیچیدگی های موجود در بخش داستانی سایبرپانک به این صورت است که سکانس های جانبی بازی به بخش اصلی داستان به شدت مرتبط هستند و پس از اتمام برخی از سکانس های جانبی، به صورت مستقیم وارد Story Mode اصلی می شوید.

در حال حاضر توسعه دهندگان بازی در حال کار روی مراحل و سکانس های جانبی هستند تا آنها را به تکامل برسانند. به اعتقاد آنها سخت ترین قسمت توسعه مراحل جانبی، قابلیت تاثیرگذاری روی بخش داستانی اصلی بازی است. متفاوت بودن چرخه روز و شب در بازی و قابلیت بازی مجدد برای عاشقان سایبرپانک 2077 از جمله قابلیت هایی هستند که توسط توسعه دهندگان CD Projekt در نظر گرفته شده اند.

پست های مرتبط

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد

شایعه : کنسول نینتندو سوییچ 2 در سال 2024 عرضه می‌شود

شبیه‌ساز بازی دلتا قابل اجرا روی Apple TV هم هست