سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس به سنسور های 5 گانه دوربین اصلی مجهز می شود

این روز ها شایعات بسیاری از گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 11 به گوشی می رسد. سه گوشی هوشمند گلکسی اس 11 و گلکسی اس 11 پلاس به همراه گلکسی اس 11e در قالب این خانواده به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت معرفی خواهند شد. این بار اما شایعه جدیدی از مدل پلاس این گوشی های هوشمند منتشر شده است.

سنسور های دوربین اصلی پنج گانه گلکسی اس 11 پلاس

با توجه به آنچه در اخبار و شایعات اخیر منتشر شده شاهد بودیم،مدل پلاس این گوشی های هوشمند قرار است از صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی O مجهز شود. طراحی در نظر گرفته شده برای این صفحه نمایش همانند صفحه نمایش سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس می باشد.

در گوشه های کناری صفحه نمایش نیز بار دیگر شاهد انحنای صفحه نمایش می باشیم. این بار اما صفحه نمایش این گوشی هوشمند توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را خواهد داشت. با این تفاصیل، صفحه نمایش این گوشی هوشمند توانایی پشتیبانی از استاندارد HDR10 پلاس را نیز خواهد داشت.

اما خبر جدید منتشر شده درباره سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده، اتفاقی جدیدی برای پرچمداران سامسونگ می باشد. با توجه به آنچه شاهد بودیم، پنج سنسور دوربین های اصلی این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

هنوز اطلاعاتی از سنسور های دوربین اصلی این گوشی هشمند منتشر نشده، اما به احتمال خیلی زیاد شاهد در نظر گرفته شدن سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ خواهیم بود. سنسوری که پیش از شیائومی می CC9 پرو با بهره بردن از آن توانست بهترین امتیاز در میان گوشی های هوشمند را از وب سایت معتبر دگزومارک کسب کند.

تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شده اما توقع می رود که طراحی بسیار زیباتری برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود. هرچند صفحه نمایش این پرچمدار جدید به احتمال خیلی زیاد مشابه با آنچه خواهد بود که در تصاویر می بینید.

اما به احتمال زیاد معماری دیگری برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. اما در صورت بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی پنج گانه، گلکسی اس 11 پلاس اولین پرچمدار سامسونگ خواهد بود که از این تعداد سنسور برای دوربین اصلی بهره برده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد