پیشنهاد بنچیمو: سامسونگ گلکسی A10 اس میان رده ای مناسب با قیمتی ارزان

گوشی های میان رده سری A سامسونگ بدون شک پر فروش ترین گوشی های هوشمند میان رده موجود در بازار ایران بوده اند. یکی از اصلی ترین دلایل فروش خوب این گوشی های هوشمند سوای محبوبیت برند سامسونگ، قیمت های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند می باشد. در حالی که با توجه به افزایش قیمت گوشی های هوشمند امکان خرید گوشی میان رده ای قابل قبول کمی سخت شده، سامسونگ گلکسی A10 اس گزینه مناسبی برای کاربرانی خواهد بود که قصد ندارند بیش از 2 میلیون تومان برای خرید گوشی هوشمند هزینه کنند می باشد.

مشخصات کلی سامسونگ گلکسی A10 اس

صفحه نمایش 6.2 اینچ از جنس IPS، ناچ واتردراپ، رزولوشن 720×1520، نسبت تصویر 19 به 9
دوربین اصلی  سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق
دوربین سلفی  سنسور 8 مگاپیکسلی، f/2.0
پردازنده  پردازنده 12 نانومتری مدیاتک هلیو پی 22
رم و حافظه داخلی  رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی
باتری  4000 میلی آمپری
قیمت  1,700.000 تومان

پیش از این گوشی هوشمند، سامسونگ گلکسی A10 به عنوان اولین گوشی هوشمند میان رده سری A این شرکت روانه بازار شد و با استقبال خوبی از سمت کاربران مواجه شد. اما در حال حاضر سامسونگ تصمیم به رونمایی سری جدیدی از این گوشی های هوشمند نیز گرفته است.

قیمت

در همان ابتدا اگر بخواهیم مقایسه اجمالی بین گلکسی A10 و گلکسی A10 اس داشته باشیم، مشاهده می کنیم که گلکسی A10 اس با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند تری با قیمتی مشابه با گلکسی A10 در دسترس می باشد. با توجه به آنچه در بازار مشاهده کردیم شما می توانید با هرینه ای مابین 1,500,000 تومان تا 1,700,000 میلیون تومان این گوشی هوشمند را خریداری کنید.

صفحه نمایش

این گوشی هوشمند همانند برادر خود از صفحه نمایش با ابعاد 6.2 اینچی از جنس IPS LCD با رزولوشن 1520×720 بهره مند شده. همانند تمام گوشی های هوشمند سری A سامسونگ، این گوشی هوشمند نیز به ناچ زیبای واتردراپ یا به قول سامسونگ ناچ اینفینیتی V مجهز شده است.

دوربین

در همان ابتدا سنسور دوربین سلفی قدرتمند تری برای این گوشی هوشمند به نسبت مدل استاندارد در نظر گرفته شده است. در حالی که A10 به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده بود، A10 اس از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی خود بهره برده است.

برای دوربین های اصلی نیز شاید شاهد قدرتمند تر شدن سنسور ها نبودیه ایم، اما به نسبت A10، این گوشی هوشمند از تعداد سنسور های بیشتری بهره برده است. A10 از تنها یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کرده بود و A10 اس در کنار این سنسور، سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق را نیز با خود به همراه دارد.

پردازنده و باتری

برعکس بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ که از پردازنده های اختصاصی اگزینوس استفاده می کنند، این گوشی هوشمند به پردازنده 12 نانومتری مدیاتک هلیو پی 22 مجهز شده است. شاید در نگاه اول چندان قدرتمند به نظر نرسد اما باید قبول کرد که با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، انتخاب چنین پردازنده ای بسیار مناسب و درست می باشد.

از جمله ویژگی های خوب این گوشی هوشمند و نیز گوشی های هوشمند میان رده سری A سامسونگ که می توان به آن اشاره کرد، ظرفیت باتری در نظر گرفته شده می باشد. A10 نیز به باتری 4000 میلی آمپری مجهز شده است که طول عمر مفید و قابل قبولی را برای کاربران این گوشی هوشمند به ارمغان خواهد آورد.

رم 2 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی یکی از مواردی می باشد که شاید چندان مناسب به نظر نرسد اما شما می توانید به کمک حافظه جانبی میکرو اس دی تا حداکثر میزان 512 گیگابایتی حافظه را ارتقاء ببخشید.

قابلیت کاربردی سنسور حسگر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی در نظر گرفته شده است. شما می توانید این گوشی هوشمند را در رنگ بندی های متنوع آبی، سبز، قرمز و مشکی خریداری کنید. رنگ مشکی این گوشی هوشمند وقار و سنگینی خاصی دارد هرچند با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته، کاربران رنگ قرمز این گوشی هوشمند را بیشتر می پسندند.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد