دیپ کول واترکولر جدید GAMMAXX L240 را معرفی کرد

خنک کننده های مایع به دو دسته سیکل باز (Open Loop) و سیکل بسته (Close Loop) تقسیم می شوند که دسته اول توسط برند های محدود و به طور معمول به صورت قطعات مجزا و قابل انتخاب توسط کاربر ارائه می شوند. اما دسته دوم که ساختاری مجتمع دارد و با قیمتی به مراتب مناسب تر نسبت به انواع سیکل باز تولید می شوند، توسط برند های معتبر و متعددی در دسترس کاربران قرار دارند. برند دیپ کول که از سال ها قبل فعالیت قابل توجهی در بازار ایران داشت، اکنون خنک کننده مایع سیکل بسته خود را با نام GAMMAXX L240 معرفی کرده است.

فراگیر شدن نور پردازی RGB در قطعات مختلف کامپیوتر شخصی سبب شده تا بسیاری از برند ها محصولات خود را به این فناوری مجهز کرده و حتی در برخی موارد نیز از نوآوری خود استفاده کنند. دیپ کول نیز در خنک کننده مایع جدید خود از نورپردازی RGB بهره برده که قابل کنترل توسط کاربر است.

در صورت نصب خنک کننده مایع به هدر مخصوص RGB می توانید نور پردازی GAMMAXX L240 را با استفاده از مادربرد های ایسوس، گیگابایت، MSI، ازراک و بایواستار و به واسطه نرم افزارهای انحصاری هر کدام از برندها، کنترل و همگام سازی کنید. مجموعه نورپردازی در واترکولر جدید Deep Cool شامل سطح بالای پمپ – بلاک و فن های 120 میلی متری می شود.

دیپ کول دو عدد فن 120 میلی متری برای رادیاتور 240 میلی متری GAMMAXX L240 در نظر گرفته که در محدوده سرعت 500 تا 1800 دور در دقیقه قادر به چرخش هستند. شدت جریان هوای تولید شده توسط فن های RGB دیپ کول به طور دقیق 69.34 CFM توسط برند تولید کننده اعلام شده و نویزی در حدود 30 دسی بل را در حداکثر سرعت چرخش خود تولید می کنند.

واترکولر GAMMAXX L240 از سوکت های پردازنده اینتل LGA 2066 و خانواده LGA 115x و همچنین سوکت های AMD شامل AM3+ و AM4 پشتیبانی می کند. با توجه به سطح بزرگ بلاک پردازنده می توان پیش بینی کرد که عملکرد کلی واترکولر 90 دلاری Deep Cool در کنترل حرارت CPU ها در سطح مناسبی قرار گیرد.

پست های مرتبط

شرکت Jonsbo از جدیدترین خنک‌کننده نسل پنجم SSD ها رونمایی کرد

شرکت چینی TRYX از اولین خنک‌کننده مایع دارای صفحه نمایش خمیده AMOLED رونمایی کرد

شرکت آلمانی Wieland هدف ساخت سیستم خنک‌کننده بدون پمپ و نویز را در سر دارد