سریع ترین عکس برداری متعلق به دوربین کدام پرچمدار است

دوربین و عکاسی را می توان یکی از مهمترین ویژگی های یک پرچمدار و البته یکی از مهمترین فاکتورهای خرید یک گوشی هوشمند دانست. تمام شرکت های تولید کننده سعی بر این دارند تا دوربین گوشی های خود را نه تنها نسبت به نسل های قبل بهبود ببخشیند، بلکه آن را نسبت به دیگر رقبا با عملکرد بهتری روانه بازار کنند.

اما یکی دیگر از ویژگی های مهم یک دوربین خوب در گوشی های هوشمند، سرعت عکس برداری آن است. ممکن است شما بخواهید به طور اتفاقی از ایده ای جذاب عکس برداری کنید. مطمئناً اگر سرعت عکس برداری گوشی شما پایین باشد، تا بخواهید عکس را ثبت کنید، موضوع از موقعیت خوب خود فاصله می گیرد.

برای این که متوجه شویم کدام پرچمدار سرعت عکس برداری خوبی دارد، لیستی از محبوب ترین پرچمداران را تهیه کرده ایم تا مشخص شود در این رقابت کدام نماینده قهرمان می شود.در این لیست گوشی های آیفون X، آیفون XS MAX، گلکسی اس 9 پلاس، گلکسی نوت 8، گلکسی نوت 9، گوگل پیکسل 3، گوگل پیکسل 3 ایکس ال، هوآوی میت 10 پرو، هوآوی P20 پرو، ال جی V40 ThinQ، سونی اکسپریا XZ3 و اچ تی سی U12 پلاس  قرار گرفته اند.

مدل  زمان مورد نیاز برای ثبت عکس (زمان کمتر بهتر است)
آیفون X 1.3 ثانیه 
آیفون XS MAX 0.9 ثانیه
گلکسی اس 9 پلاس 1 ثانیه 
گلکسی نوت 8 1.7 ثانیه 
گلکسی نوت 9 1.1 ثانیه
گوگل پیکسل 3 1.1 ثانیه 
گوگل پیکسل 3 ایکس ال 1.3 ثانیه
هوآوی میت 10 پرو 1.5 ثانیه
هوآوی P20 پرو 1.6 ثانیه
ال جی V40 ThinQ 1.7 ثانیه
سونی اکسپریا XZ3 1.9 ثانیه
اچ تی سی U12 پلاس 2.21 ثانیه

 

* آنطور که مشخص است در این جدول رتبه یک مربوط به آیفون XS MAX است که کمترین زمان را برای ثبت عکس احتیاج دارد. پس از آیفون XS MAX رتبه دوم این جدول مربوط به گلکسی اس 9 پلاس و بعد از آن رتبه سوم بین گلکسی نوت 9 و گوگل پیکسل 3 مشترک است.

* البته دوستداران گوشی های آیفون باید بدانید که سریع ترین زمان برای عکس برداری به معنی بهتری دوربین برای عکس برداری نیست.

پست های مرتبط

رویداد Galaxy Unpacked دهم ژوئیه در پاریس برگزار خواهد شد

گلکسی نوت 9 با استفاده از یک رام سفارشی می‌تواند از ویژگی‌های Galaxy AI بهره ببرد

سیستم خنک‌کننده آیفون 16 برای وظایف مرتبط با هوش مصنوعی بهینه می‌شود