وان پلاس 6 تی مجهز به عکاسی حالت شب

در نگاه اول وان پلاس 6 تی شاید بسیار شبیه به نمونه استاندارد خود یعنی وان پلاس باشد ولی 6 تی از یک باتری بزرگتر و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می برد و حال نیز قرار است دوربین این محصول جدید به قابلیت عکاسی حالت شب نیز مجهز شود.

این قابلیت جدید در هیچکدام از محصولات این شرکت دیده نشده است. عکاسی حالت شب باعث دقت بیشتر عکاسی در نور کم و کاهش نویز های موجود می شود که در نور کم و شب نویز های به حداکثر میزان خود می رسد. تفکیک نور درست و تمرکز بیشتر بر روی کیفیت تصویر از دیگر خصوصیات این قابلیت جدید می باشد.

عکاسی حالت شب به احتمال زیاد با به روز رسانی سیستم عامل مخصوص وان پلاس یعنی اکسیژن در دسترس خواهد بود با توجه به اینکه به روز رسانی اکسیژن زودتر از رونمایی وان پلاس 6 تی خواهد بود به احتمال زیاد با این به روز رسانی وان پلاس 6 و نسل های گذشته این شرکت نیز به این قابلیت مجهز خواهند شد.

به هر حال علاقه مندان این محصول جدید در هند باید تا 2 نوامبر و در اروپا تا 9 نوامبر صبر کنند تا پیش فروش این گوشی هوشمند شروع شود. برای شهروندان آمریکایی هنوز تاریخ پیش فروشی درنظر گرفته نشده است ولی قطعا قابلیت پیش فروش در تی موبایل نیز امکان پذیر خواهد بود.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

1 دیدگاه

اولین عکس ثبت شده با دوربین One Plus 6T در شب - موبایل و تبلت - بنچیمو مهر 30, 1397 - 1:14 ب.ظ
[…] پیش از این اعلام کرده بود که پرچمدار بعدی خود را با حالت عکاسی ویژه شب معرفی خواهد کرد که پیشتر در گوشی هوشمند بی نظیر هواوی […]
دیدگاه بگذارید