رونمایی رسمی مودم های 5G هوآوی: روتر CPE پرو با استاندارد Wi-Fi 6

هوآوی 5G مودم

همانطو که گفته بودیم هوآوی قرار بود امروز در مراسمی رسمی در شهر پکن چین برنامه های اصلی خود برای مودم های 5G خود را بصورت رسمی معرفی کند. حال نیز این مراسم برگزار شده و هوآوی مودم های جدید مجهز به پشتیبانی شبکه های اینترنتی نسل پنچم را بصورت رسمی معرفی کرد. این مودم روتر های CPE پرو از استاندارد های Wi-Fi 6 پشتیبانی خواهد کرد.

مودم های 5G هوآوی اولین تراشه اینترنتی نسل پنجم جهان

هوآوی توانست قبل از شرکت قدرتمند سامسونگ اولین تراشه 5G جهان را بصورت رسمی معرفی کند، این تراشه های جدید ابتدا در قالب روتر های جدید این شرکت ارائه خواهد شد و هوآوی قول استفاده از چنین تراشه هایی را برای گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود و یک پرچمدار جدید دیگر را در نمایشگاه MWC 2019 داده است. در ضمن سامسونگ نیز وعده ای مشابه با هوآوی را برای این نمایشگاه معتبر داده است و قطعا اصلی ترین اتفاق این دوره از نمایشگاه کنگره جهانی موبایل گوشی های هوشمند مجهز به مودم های 5G خواهد بود و البته حضور گوشی های هوشمندی چون خانواده قدرتمند گلکسی اس 10 به پر رنگ تر شدن این نمایشگاه به نسبت سال های قبل نقش موثری خواهند داشت.

قابلیت های جذاب و قدرتمند مودم های 5G هوآوی

مودم روتر های جدید هوآوی که با نام CPR پرو معرفی شده اند، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 2G، 3G،4G و 5G را نیز خواهد داشت. روتر های معرفی شده هوآوی اولین روتر های CPE پرو جهان با قابلیت پشتیبانی شبکه های اینترنتی نسل پنجم می  باشند. این روتر های قدرتمند  6 گیگاهرتزی توانایی پشتیبانی سرعت های 4.6 گیگابایت بر ثانیه و 5.6 گیگابایت بر ثانیه را خواهند داشت، با این تفاصیل روتر های جدید معرفی شده  هوآوی سریعترین روترهای جهان می باشند و با اختلاف سرعتی شگفت انگیز را به شما ارائه می دهند.

طبق گفته مسئولین هوآوی در این مراسم این روترهای قدرتمند به شما قابلیت دانلود به میزان یک گیگابایت را تنها در مدت زمان سه ثانیه را می دهند. شگفت انگیز است!!!!! دیگر رسیده ایم به زمانی که دانلود داده ها تنها در یک چشم بر هم زدن امکان پذیر می باشد.

تراشه های کوچکتر و کارآمدتر

تراشه های جدید رونمایی شده به نسبت تراشه های 4G از نظر ابعاد با کاهش 50 درصدی مواجه بوده و افزایش سرعت 23 درصدی به همراه کاهش 21 درصدی مصرف انرژی را ارائه خواهد کرد. کانال های این محصولا جدید به نسبت نسل قبلی با افزایش دو برابری مواجه بوده است و 64 پورت با حداکثر پهنای باند 200 مگاهرتز در نظر گرفته شده  است.

برای مرحله اول فروش هوآوی 5000 دستگاه از این محصول جدید خود را روانه بازار خواهد کرد و باید منتظر نمایشگاه MWC 2019 باشیم تا ببینیم این شرکت قدرتمند چینی چه گوشی هایی را با موده های 5G رونمایی خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند