شرکت Caviar یک مدل زشت از گوشی گلکسی اس 24 اولترا الهام‌گرفته از سایبرتراک تسلا را عرضه کرد !

گوشی گلکسی اس 24 اولترا یکی از بهترین و گران‌ترین دستگاه‌هایی است که در بازار وجود دارد. شرکت Caviar به تازگی نسخه متفاوتی از این گوشی را با الهام از سایبرتراک تسلا عرضه کرده و قیمت آن را بسیار بالا برده است.

شرکت Caviar به ساخت انواع مضحک از گوشی‌های هوشمند محبوب مشهور است. با توجه به سابقه این شرکت، شما باید هزینه زیادی را برای این مدل از گوشی گلکسی اس 24 اولترا پرداخت کنید. قیمت پایه این گوشی از 8800 دلار شروع می‌شود. این گوشی زشتِ الهام گرفته از سایبرتراک، از تیتانیوم ساخته شده و می‌توان تصور کرد که چقدر ساختن چنین چیزی دشوار است. قیمت این گوشی از 8800 دلار برای نسخه 256 گیگابایتی شروع می‌شود، اما اگر به دنبال نوع گران‌تری از آن هستید، باید 9940 دلار برای نسخه 1 ترابایتی این گوشی هزینه کنید.

خبر خوشحال‌کننده این است که این مدل زشت از گوشی گلکسی اس 24 اولترا تنها به اندازه 99 دستگاه در سراسر جهان تولید خواهد شد. نکته جالب اینجاست که این گوشی واقعاً چیزی جدیدی به شما ارائه نمی‌کند، بنابراین این مدل گوشی همان چیزی است که سامسونگ می‌فروشد. تنها تفاوت این است که شما گوشی گلکسی اس 24 اولترا را با ظاهری زشت خریداری می‌کنید.

این ظاهر گوشی الهام گرفته شده سایبرتراک همچنین برای کسانی که به دنبال خرید گوشی گلکسی اس 23 اولترا هستند هم در دسترس است که طبیعتاً قیمت پایین‌تری دارد. به صورت کلی احتمالاً این گوشی با سلیقه بسیاری از مردم همخوانی ندارد. تنها، افرادی که علاقه شدیدی به خودرو سایبرتراک، تسلا یا ایلان ماسک دارند ممکن است از این گوشی خوششان بیاید.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد