پتنت جدید سامسونگ گلکسی F (گوشی انعطاف پذیر سامسونگ)

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ گلکسی F

سامسونگ که اولین شرکتی بود که سوای تنها اطلاع رسانی برخی شرکت هایی چون هوآوی که تنها ویدئویی از کانسپت گوشی انعطاف پذیر خود (هوآوی مت ایکس) را منتشر کرد، در مراسمی رسمی از گوشی انعطاف پذیر خود (سامسونگ گلکسی F) رونمایی کرد.

پتنت جدید سامسونگ گلکسی F (گوشی انعطاف پذیر سامسونگ)

پتت جدید سامسونگ گلکسی F

سامسونگ بعد از رونمایی ازاین محصول خاص بیان داشت، تا روز عرضه این گوشی هوشمند خاص امکان هر نوع تغییری برای این محصول وجود خواهد داشت. حال نیز سامسونگ از پتنتی جدید پرده برداری کرده است که تغیراتی در این محصول خاص دیده می شود.

در این پتنت با تفاوت به مدلی که در مراسم رسم رونمایی شد و از یک صفحه نمایش یک دست بزرگ تشکیل شده است، ولی این پتنت معرفی شده از  دو صفحه کنار هم تشکیل شده است.

پتنت جدید سامسونگ گلکسی F (گوشی انعطاف پذیر سامسونگ)

شاید در نگاه اول دو صفحه نمایش کمی عجیب باشد نحوه ارتباط این دو صفحه نمایش باهم خواهد بود. چنین ارتباط خوبی را سامسونگ باید مدیون رابط کاربری خوب UI خود باشد که باعث می شود نحوه ارتباط این دو صفحه نمایش باهم برقرار شود.

در مورد دوربین های در نظر گرفته شده برای این محصول خاص هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست، تنها می شود گفت که سامسونگ گلکسی F قرار است از دو سنسور اصلی برای دوربین سلفی خود بهره ببرد.

جک 3.5 میلی متری از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند خواهد بود. انتخاب چنین صفحه نمایشی تشکیل شده از دو صفحه نمایش باعث شده است این گوشی هوشمند آسیب پذیری کمتری داشته باشد. و به قدرت بیشتری را از خود نشان داده است. البته باید منتظر بمانبم این گوشی هوشمند تا روز عرضه آن چه تغییرات دیگری را شاهد خواهیم بود.

تاریخ  انتشار

اگر می خواهید از پرچمداران آینده ای که قرار است در نیمه اول سال 2019 رونمایی شود مطلع شوید به مطلب پرچمداران سال 2019 مراجعه کنید. این گوشی هوشمند نیز قرار است از جمله پرچمدارانی باشد که در نیمه اول سال 2019 رونمایی خواهد شد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد

2 نظرات

اپل گوشی انعطاف پذیر تولید می کند: پتنتی خاص برای یک گوشی هوشمند – اپل – بنچیمو دی 8, 1397 - 8:01 ب.ظ
[…] به حال می دانیم که سامسونگ قرار است گوشی هوشمند انعطاف پذیری را در سال میلادی جدید بصورت رسمی معرفی کند. البته قبل […]
سامسونگ گلکسی F گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به سه دوربین اصلی مجهز خواهد شد – بنچیمو دی 13, 1397 - 4:03 ب.ظ
[…] بعد از آن این سامسونگ بود که بصورت رسمی از نسخه دموی گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود یعنی گلکسی F پرده برداری کرد. در ادامه نیز هوآوی میت ایکس خود را به […]
دیدگاه بگذارید