پتنت منتشر شده از گوشی جدید ال جی با دوربین سلفی سه گانه

بعد از معرفی گوشی های ال جی V40 تینکیو و ال جی V50 تینکیو دیگر باید کم کم منتظر رونمایی پرچمدار جدید این شرکت باشیم. حال نیز پتنت جدید از طراحی در نظر گرفته شده برای پرچمدار آینده این شرکت منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می دهد. ال جی نشان داده که در زمینه تکنولوژی های در نظر گرفته شده روز دنیا برای گوشی های هوشمند خود حرفی برای گفتن دارد. همانطور که پیش از این نیز فعالیت هایی را دز زمینه تولید گوشی هوشمند انعطاف پذیر از خود نشان داده بود. اما پتنت جدید منتشر شده نیز ایده و طراحی جدید را با خود به همراه آورده است.

پرچمدار جدید ال جی با 6 سنسور دوربین

پیش از این در گوشی های V40 تینکیو و V50 تینکیو شاهد استفاده سه سنسور برای دوربین اصلی و دوربین سلفی دوگانه برای ای گوشی های هوشمند بودیم، اما پتنت منتشر شده همانطور که در تصاویر مشاهده ومی کنید، سنسور های دوربین سه گانه ای را برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. سوای این اتفاق در قسمت پشتی این گوشی هوشمند همانند دو مدل قبلی، از دوربین های اصلی سه گانه ای استفاده شده است.

پتنت گوشی جدید ال جی با دوربین سلفی سه گانه

اطلاعات دقیق از سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند نداریم اما میدانیم، یک سنسور اصلی به همراه یک سنسور عریض و سنسور TOf عمق سنج به احتمال زیاد برای سنسور های دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. پیش از این هیچ گوشی هوشمندی از دوربین ها سلفی سه گانه بهره مند نشده بود، هرچند سامسونگ گلکسی A80 با استفاده از طراحی زیبای دوربین سلفی پاپ آپ چرخشی از سنسور های دوربین اصلی سه گانه خود برای ثبت تصاویر سلفی نیز بهره مند می شد.

یکی دیگر از نکاتی که در تصاویر مشاهده می کنیم نبود جک 3.5 میلی متری می باشد، که برای دوست داران موسیقی خبر چندان خشایندی نیست، هرچند به احتمال زیاد تبدیل جک 3.5 میلی متری برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد اما هیچ چیزی جای یک جک صوتی فیزیکی را نخواهد گرفت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد