ویدئو hands-on هواوی میت 20 ایکس 5G

گویا هواوی قصد دارد در سال میلادی جاری از دو گوشی هوشمند خود با  قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G پرده برداری کند. پیش از این در نمایشگاه MWC 2019 بارسلونا شاهد رونمایی گوشی انعطاف پذیر هواوی میت ایکس بودیم که با بهره بردن از مودم های Balong 5000 اختصاصی هواوی، توانایی پوشش شبکه های اینترنتی 5G را داشت و حال نیز هواوی میت 20 ایکس 5G قرار  است دومین گوشی هوشمند این شرکت با توانایی پوشش شبکه های اینترنتی نسل پنجم باشد. که این بار با ویدئو منتشر شده از نمونه ساخته شده این گوشی هوشمند هواوی آمادگی کامل خود را برای رونمایی رسمی این محصول جدید خود نشان داده است.

ویدئو hands-on با چهره ای آشنا

پیش از این شاهد رونمایی هواوی میت 20 ایکس بودیم و این گوشی هوشمند همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تغییر ظاهری به نسب نمونه 4G خود نداشته است. با همان صفحه نمایش 7.2 اینچی و البته باتری ضعیف تر 4200 میلی آمپری به جای باتری 5000 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای نمونه  استاندارد این گوشی هوشمند. البته با توجه به مجهز شدن این گوشی هوشمند به پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 که بهره مصرف انرژی را تا میزان چشم گیری کاهش خواهد داد، باتری 4200 میلی آمپری انتخاب مناسبی به نظر می رسد.

هواوی میت 20 ایکس 5G

در قسمت پشتی نیز تنها شاهد عبارت 5G می باشیم و هیچ تغییر دیگری برای این محصول جدید در نظر گرفته نشده است. دوربین های سه گانه اصلی نیز به سنسور های مشابه با سنسور های دوربین اصلی هواوی میت 20 پرو، مجهز شده اند. هواوی هنوز تاریخ دقیقی را برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند در نظر نگرفته اما مطمئنیم که در سال میلادی جاری حداقل شاهد رونمایی دو گوشی هوشمند این شرکت با قابلیت پوشش شبکه های اینترنتی 5G خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

رویداد Galaxy Unpacked دهم ژوئیه در پاریس برگزار خواهد شد

گلکسی نوت 9 با استفاده از یک رام سفارشی می‌تواند از ویژگی‌های Galaxy AI بهره ببرد

سیستم خنک‌کننده آیفون 16 برای وظایف مرتبط با هوش مصنوعی بهینه می‌شود