کاملترین مجموعه تصاویر از مادربردهای ایسوس Z690 منتشر شد

با توجه به اینکه مدت زمان اندکی به رونمایی از پردازنده های نسل 12 اینتل مانده است، شرکت های تولیدکننده مادربرد با کمپین های تبلیغاتی و منتشر کردن تصاویر محصولات جدید، سعی بر ایجاد انگیزش بیشتر در بین هواداران دارند. از این رو ایسوس هم با دست پر به میزبانی از پردازنده های نسل 12 اینتل آمده و با مادربردهای تکامل یافته Z690 می خواهد طرفداران این برند را تا سر حد جنون خوشحال کند.

در ابتدا باید نگاهی داشته باشیم به مادربردهای سری MAXIMUS Z690 که در پنج مدل وارد میدان رقابت می شوند. قبل از معرفی این سری از مادربردهای ایسوس باید عنوان کنیم که بالاخره این شرکت دست از لجاجت برداشته و دیگر در این سری از اعداد رومی استفاده نمی کند. این موضوع می تواند کاربران را از گمراهی دور کند تا با خیال راحت مادربرد مورد نظر را بر اساس چیپ ست استفاده شده انتخاب کنند (من هم بارها این موضوع را با فعالان برند ایسوس در میان گذاشته بودم).

مدل های MAXIMUS Z690 EXTREME GLACIAL و MAXIMUS Z690 EXTREME به عنوان پرچمداران این سری خودنمایی می کند. مادربردهای با زبان طراحی جدید و ویژگی های حرفه ای پسند که هدف ارائه عملکردی بی نقص را در سر می پرورانند. در میان این دو مدل، مادربرد EXTREME GLACIAL به مونو بلاک از پیش نصب شده خنک کننده مایع مجهز شده که قادر به خنک سازی پردازنده، مدار رگولاتور ولتاژ و PCH مادربرد است.

البته در بخش ساختار، مدار قدرت و فیچرها، تفاوتی بین مدل های مدل های MAXIMUS Z690 EXTREME GLACIAL و MAXIMUS Z690 EXTREME  نیست و تنها مونو بلاک اپن لوپ تفاوت این دو را مشخص می کند.

مادربرد MAXIMUS Z690 FORMULA با تن پوشی سفید و ورودی و خروجی واترکولر در بخش VRM یکی دیگر از مدل های سری مکسیموس است. وجود دکمه های فیزیکی در بالای کانکتور 24 پین و زبان طراحی جدید همگام با سایر مدل ها از دیگر ویژگی های این مادربرد است.

مادربرد MAXIMUS Z690 APEX عضو دیگری از خانواده مکسیموس که به عنوان یک محصول اورکلاک محور شناخته می شود، با ظاهری جدید و کاربر پسندتر پا به میدان گذاشته است.

اما مادربرد MAXIMUS HERO یکی دیگر از محصولات ایسوس است که در چیپ ست های مختلف، بر اساس عملکرد خوب نسبت به قیمت منطقی، به گزینه ای محبوب بین کاربران ایسوس پسند تبدیل شده است. این مادربرد هم با زبان طراحی جدید و نقوش اکولایزری، چهره ای جذاب را در این نسل تجربه می کند.

مادربرد ROG STRIX Z690-I با فرم فکتور MINI ITX مناسب گیمرهایی است که به مادربردی قدرتمند ولی کوچک نیاز دارند. این نوع فرم فکتور در مادربردها برای جبران کمبود فضای کافی بسیار گزینه مناسبی است.

مادربرد PROART Z690-CREATOR WIFI برای تولیدکنندگان محتوا بهینه شده است. هرچند انتظار می رفت به دلیل حساسیت بیشتر این دست از کاربران به طراحی محصولات، با طراحی جذاب تری همراه بودیم.

مادربرد TUF Z690-PLUS WIFI D4 هم به عنوان یک مادربرد گیمینگ میانه دست خوش تغییراتی شده تا میزبانی از پردازنده های نسل 12 اینتل را برای کاربرانی که قصد هزینه زیاد به منظور خرید مادربرد را ندارند مناسب شود.

و در آخر مادربرد PRIME Z690-A که در بخش طراحی دچار تغییرات گسترده و البته جذابی شده است. تن پوش سفید با ترکیب رنگ خاکستری و آبی به جذابیت بصری این مادربرد افزوده است.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند